خبرگزاری کار ایران

آمار ضعیف خط حمله پرسپولیس؛ از صدر به نیمه پایین جدول

بهترین خط حمله فصل گذشته لیگ، در حال حاضر با زدن فقط 4 گل در 5 بازی ابتدایی، میانگینی ضعیف‌تر از یک گل زده در هر مسابقه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صدرنشینی پرسپولیس برانکو و آمار دفاعی فوق‌العاده تیم او، باعث شده فعلا هواداران پرسپولیس از اوضاع این فصل تیم‌شان راضی باشند اما بر خلاف دفاع، اوضاع در خط حمله سرخپوشان اصلا خوب جلو نمی‌رود. فصل پیش، پرسپولیس در هر 27 بازی ابتدایی لیگ گل زد و رکورد گلزنی پیاپی در تاریخ لیگ برتر را شکست. این فصل، آن‌ها فقط 4 هفته توانستند پیاپی گل بزنند و در هفته پنجم، مقابل خط دفاع تراکتورسازی که سال قبل رفت و برگشت از آن‌ها گل خورده بود متوقف شدند. آن هم در روزی که آن‌ها در غیاب امیری، با همان خط آتش رویایی فصل پیش یعنی احمدزاده، مسلمان، عالیشاه و زوج طارمی و علیپور بازی می‌کردند.

بهترین خط حمله فصل گذشته لیگ، در حال حاضر با زدن فقط 4 گل در 5 بازی ابتدایی، میانگینی ضعیف‌تر از یک گل زده در هر مسابقه دارد. آن‌ها در جدول گلزنان، حتی در نیمه بالای جدول هم نیستند و بیشتر از 8 تیم لیگ برتری، از تراکتورسازی نزدیک‌ترین تعقیب کننده آن‌ها گرفته تا فولاد در قعر جدول، بیشتر از آن‌ها به حریفان‌شان گل زده‌اند. 

 

کد خبر : ۴۱۰۱۲۱