خبرگزاری کار ایران

روزهای کم فروغ ابراهیمی و طارمی؛ سرنوشت بد برای بهترین های فصل قبل

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنانی که فصل قبل ستاره‌های لیگ بودند روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنانی که فصل قبل ستاره‌های لیگ بودند روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. 

 از بهترین دروازه‌بان فصل قبل شروع می‌کنیم. فرناندو خسوس، دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان که با نمایش‌های استثنایی‌ خود کمک شایانی به تیم ویسی در راه قهرمانی کرد این فصل به تیم گسترش فولاد پیوست. این تیم در 5 بازی قبل نتایج خوبی نگرفته است و از پانزده امتیاز تنها سه امتیاز کسب کرده است و در رده پانزدهم جدول است.

دومین بازیکنی که در این 5 هفته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش نگذاشته است امید ابراهیمی است. ابراهیمی، بهترین هافبک لیگ پانزدهم که در جدال با افرادی مثل نویدکیا، حدادیفر، تیموریان و کامیابی‌نیا پیروز شده بود و آقای گل استقلال هم نام گرفته بود در این فصل بسیار کم فروغ ظاهر شده است و عملکرد او انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

مهدی طارمی، بهترین مهاجم و بهترین بازیکن فصل پانزدهم سومین کسی است که نتوانسته است موفقیت‌های چشمگیر فصل گذشته را تکرار کند. آقای گل لیگ برتر که با حاشیه‌های فراوانی در پرسپولیس ماندنی شد در این چند هفته نشان داد با مرز آمادگی فاصله زیادی دارد و نیاز به تمرین و همچنین تمرکز بیشتری دارد.

 اما در این بین سیدجلال حسینی، بهترین مدافع فصل گذشته، توانسته است به روند خوب خود ادامه دهد و در پرسپولیس، همان حسینی نفت تهران باشد.

 فصل‌های قبل هم شاهد این موضوع بوده ایم که بهترین‌های فصل گذشته در فصل بعدی عملکرد شایان توجهی از خود بر جای نگذاشته باشند. بازیکنی مثل آندو که لیگ سیزدهم، بهترین بازیکن فصل شد در لیگ چهاردهم تا یک نیم فصل نتوانست روند خوبی داشته باشد و سرآخر هم از استقلال جدا شد. این وضعیت برای پیام صادقیان نیز به وجود آمد. 

کد خبر : ۴۱۰۱۳۱