خبرگزاری کار ایران

جهانبخش در نظرسنجی بهترین بازیکن آلکمار در این هفته شد+عکس

سرمربی آلکمار از آمادگی جهانبخش برای بازی بعدی خبر داد: او مصدومیت جزیی دارد ولی به نظرم مشکلی برای بازی در لیگ اروپا نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هواداران آلکمار در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن دیدار با ویلم شرکت کردند که در پایان جهانبخش را به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب کردند. او با 30 درصد رای هواداران در جایگاه اول قرار گرفت. جهانبخش در این بازی موفق شد یک سوپرگل از پشت محوطه جریمه حریف بزند.

jahanbakhsh

گفتنی است که جهانبخش با مصدومیت در این بازی حاضر شد و همین مساله نگرانی‌هایی بابت حضور این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا  را به‌وجود آورده است اما سرمربی آلکمار از آمادگی این بازیکن برای بازی بعدی خبر داد: «جهانبخش در شرایط سختی برای ما به میدان رفت و تاثیرگزار بود. او مصدومیت جزیی دارد ولی به نظرم مشکلی برای بازی در لیگ اروپا نخواهد داشت و پنجشنبه می‌تواند برای ما به میدان برود. علیرضا در دیدارهای قبلی همراه تیم ملی ایران، بازی‌های سختی داشت ولی با وجود مصدومیت جزئی، توانست به تیم کمک کند تا نتیجه بگیریم. آلکمار پنجشنبه باید در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ اروپا برابر داندالک ایرلند به میدان برود.»

 

کد خبر : ۴۱۰۱۳۲