خبرگزاری کار ایران

خطیبی:درگیری بین رسول و منصوریان نبود/ رسول از فحاشی تماشاگران به پیام ناراحت بود

مربی تیم ماشین سازی تبریز معتقد است با توجه به شرایط استقلال، کسب نتیجه مساوی برای ماشین‌سازی رضایت بخش بود.

حسین خطیبی، مربی تیم ماشین سازی در خصوص بازی دیروز این تیم مقابل استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به شرایط استقلال که نیاز مبرم به برد داشت کار ما بسیار دشوار بود. هدف اصلی ما در بازی دیروز کنترل بازی و در ادامه استفاده از نقاط ضعف استقلال برای گل زدن بود که خوشبختانه تا حدود زیادی به هدف خود رسیدیم.

وی افزود: به دلیل جو استادیوم و کم تجربگی بازیکنان جوان تیم، در بیست دقیقه اول بازی تمرکز لازم را نداشتیم. ماشین سازی بعد از بیست سال به ورزشگاه آزادی آمده بود و اکثر بازیکان این تیم برای بار اول در آزادی بازی می‌کردند.

خطیبی در ادامه ضمن تشکر از بازیکنان بزرگتر و با تجربه ماشین سازی تصریح کرد: عملکرد تیموریان و گردانی در بازی دیروز به تیم ما کمک بسیاری کرد. عملکرد مانوئل دروازبان تیم ما هم بسیار خوب بود و در طول بازی چند موقعیت گل را از بازیکنان استقلال گرفت.

خطیبی در پایان درگیری بین رسول خطیبی و منصوریان را تکذیب کرد و افزود: رسول از رفتار تماشاگران استقلال و فحاشی آنها به پیام صادقیان گله مند بود و در آخر بازی در این خصوص با منصوریان صحبت کرد. سرمربی استقلال هم از اتفاق پیش آمده ناراحت بود. به طور کل اتفاق خاصی بین این دو مربی رخ نداد.

 

کد خبر : ۴۱۰۱۴۷