خبرگزاری کار ایران

خط و نشان سرپرست پرسپولیس برای تاج و کی‌روش

محمود خوردبین با انتقاد از معرفی یک سامانه هواداری دیگر از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: آقای تاج! آیا اگر سپاهان و ذوب آهن هم بود چنین کاری را انجام می دادید؟

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین درباره شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تهران، گفت: متاسفانه اتفاقات چند روز اخیر باعث بروز برخی مشکلاتی برای تیم شده است. پرسپولیس الان خوب بازی می‌کند و در صدر جدول قرار دارد اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ممکن است جلوی این روند خوبی که پرسپولیس دارد گرفته شود.

وی افزود: من نمی‌دانم چرا این کارها از سوی برخی‌ها  انجام می‌شود. پرسپولیس در حال حاضر باشگاهی است که خودش درآمدزایی می‌‎کند. نمی دانم که چرا قبلا این مششکلات به وجود نمی‌آمد و الان این مسائل را شاهد هستیم. پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و باید به این تیم کمک شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: صدا و سیما باید به تیمی که وابسته به دولت است کمک کند اما این سازمان هیچ کاری را انجام نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس در حال حاضر به یک تیم تبدیل شده است و اگر سرگروه این تیم که آقای طاهری است برود همه چیز بر هم می‌ریزد و ما هم باید برویم. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و او به کارش ادامه دهد تا تیم هم بتواند همین روند خوبش را حفظ کند.

خوردبین با اشاره به معرفی یک سامانه از سوی سازمان لیگ تصریح کرد: ما کمک سازمان لیگ را نمی‌خواهیم. آنها هم برای ما مشکل ایجاد نکنند و سامانه دیگری را معرفی نکنند و اجازه دهند که به کارمان ادامه دهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه یادآور شد: ما از فدراسیون فوتبال توقع داریم. هنگامی که آن‌ها به ما زنگ می زنند تا برای حمایت از تیم ملی اقدام کنیم و من و برانکو هم برای کمک به فدراسیون فوتبال و تیم ملی به ورزشگاه می‌رویم، توقع داریم که آنها نیز به ما کمک کنند. واقعا چرا آقای تاج این کار را انجام نمی‌دهد و کاری می کند که این جریانات و اتفاقات به وجود بیاید. اگر سپاهان و ذوب آهن هم بود چنین کاری را انجام می دادند؟ ما با یک زنگ آن‌ها به ورزشگاه رفتیم اما پس از بازی شاهد بودیم که مربی تیم ملی چگونه آن حرف‌ها را مطرح کرد.

خوردبین در پایان گفت: هنگامی که  ما با  فدراسیون راحت هستیم و با یک زنگ به ورزشگاه می‌رویم می خواهیم دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید و مربی‌شان هم دیگر به هیچکس بی ادبی و بی‌حرمتی نکند.

 

کد خبر : ۴۱۰۳۵۱