خبرگزاری کار ایران

یوسف کرمی در گفت‌وگو با ایلنا:

حاشیه‌های پنهان تکواندو را آشکار کنند تا همه بدانند چه رخ داده است/قبل از المپیک همه از تیم ملی حمایت می‌کردند

قهرمان پیشین المپیک می‌گوید: حاشیه‌های پنهان تکواندوی ایران چه بوده که در المپیک ریو گریبان‌ گیرمان شده است.

یوسف کرمی، دارنده مدال برنز رقابت‌های تکواندوی المپیک در واکنش به اظهارات بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت‌های المپیک ریو، در مورد وجود حاشیه‌های پنهان قبل از شروع رقابت‌های المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هرکسی که در خصوص اتفاقات بزرگ صحبت می‌کند باید با دلیل و مدرک باشد. اینکه این حاشیه‌های پنهان چه بوده که در المپیک ریو گریبان‌گیر تکواندوی ایران شده است باید مشخص شود و هرکه هرچه می‌داند بگوید که این موضوع از وضعیت گنگ بودن خارج شود.

او ادامه می‌دهد: قبل از شروع رقابت‌های المپیک کسی از تکواندوکاران انتقاد نمی‌کرد و همه از فدراسیون و همچنین کادر فنی برای خلق حماسه در المپیک ریو حمایت می‌کردند. اینکه چه بر سر تیم ملی تکواندوی مردان آماده است باید مشخص شود. بهتر است حاشیه‌های پنهان، آشکار شوند تا همه با خبر شویم که منظور چیست. همه اعضای خانواده تکواندو می‌خواستند تیم ملی در المپیک ریو نتیجه بگیرد و با دست پر به کشور بازگردد.

کرمی با اشاره به بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی تکواندوی ایران می‌گوید: هرچه زودتر تکلیف کادر فنی مشخص شود حاشیه‌های موجود هم بر طرف خواهند شد و این به سود تکواندوی ایران خواهد بود. تیم ملی تکواندوی ایران برای شرکت در رقابت‌های جهانی و آسیایی نیاز به برنامه‌ریزی دارد. اگر فدراسیون می‌خواهد کار را با همین کادر فنی ادامه دهد باید اعلام کند، در غیر این صورت باید کادر فنی جدید معرفی شود.

 

کد خبر : ۴۱۰۴۲۳