خبرگزاری کار ایران

بادامکی: پرسپولیسی‌ها مغرور نشده‌اند

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است برای بازی دربی نباید به رتبه تیم‌ها در جدول لیگ توجه کرد.

حسین بادامکی در مورد دربی روز جمعه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: این بازی برای هواداران بسیار مهم است و دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند. به نظرم بازی خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

بادامکی در مورد اینکه برخی شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانند، گفت:  دربی از سایر بازی‌ها متفاوت است و در این بازی نباید به رتبه‌ تیم‌ها در جدول نگاه کرد. آمار نتایج دربی نشان می‌دهد لزوما هر تیمی که رتبه بهتری در جدول داشته برنده نبوده است.

بادامکی در واکنش به این موضوع که شاید بازیکنان پرسپولیس در این بازی مغرورانه بازی کنند، گفت: من فکر نمی‌کنم بازیکنان پرسپولیس برای این بازی مغرور باشند. برانکو مربی‌ بسیار خوبی است و قطعا این شرایط را درک می‌کند و نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد کرده است.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: پرسپولیس بازی سختی مقابل استقلال دارد اما امیدوارم پرسپولیس بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بازیکن سیاه‌جامگان در مورد شرایط تیمش خاطرنشان کرد: بعد از برد مهمی که در تبریز به دست آوردیم شرایط خوبی داریم. فردا بازی مهمی مقابل صبای قم خواهیم داشت که امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۰۷۳۸