خبرگزاری کار ایران

دین‌محمدی: استقلال قطعا برنده دربی است

مربی سابق استقلال معتقد است شرایط دربی با دیگر بازی‌ها متفاوت است و معمولا تیم‌هایی که رتبه خوبی در جدول ندارند برنده مسابقه هستند.

سیروس دینمحمدی، در خصوص بازی روز جمعه بین استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: دربی را نمی‌توان پیشبینی کرد. معمولا تیم‌هایی که رتبه پایین‌تری در جدول مسابقات دارند در دربی بهتر بازی می‌کنند و برنده می‌شوند. استقلال از نظر بدنی و هماهنگی بین بازیکنان نسبت به پرسپولیس ضعیف‌تر است اما این شرایط برای دربی ملاک نیست و دربی فضای خاص خودش را دارد.

وی افزود: استقلال باید در بازی روز جمعه از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرد و مانند بازی با ماشین سازی موقعیتهای خود را از دست ندهد. در بازی با ماشین سازی تا سرعت تیمی استقلال کم می‌شد تیم حریف بر بازی مسلط می‌شد. با توجه به قدرت حفظ توپ و سرعت پرسپولیس، تیم منصوریان باید دقت کند تا اتفاقات روز بازی با ماشین سازی تکرار نشود.

بازیکن اسبق استقلال با بیان اینکه  10 بار سابقه بازی در دربی را دارد تصریح کرد: زمان ما دربی از حساسیت و هیجان بیشتری برخوردار بود. بازیکنان در زمین با نهایت آمادگی و جنگندگی در زمین حاضر می‌شدند و می‌دانستند در صورت باخت در این بازی مهم چه تبعات و عواقبی را باید تحمل کنند.

دینمحمدی در باره پیش بینی بازی گفت: استقلال با منصوریان به روزهای اوج خود بازمی‌گردد و دل هواداران خود را شاد می‌کند. در هر حال پیش‌بینی نتیجه در فوتبال حرفه‌ای کار سخت و نشدنی است اما من معتقدم استقلال به طور قطع برنده دربی هشتاد و سوم است. 

 

کد خبر : ۴۱۰۷۸۴