خبرگزاری کار ایران

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

اولویت اول سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا است!

مرعشیان می‌گوید: شورای فنی باید برای رشد و شکوفایی کشتی فرنگی برنامه‌ریزی کند و در این راه همه جوانب را در نظر خواهد گرفت.

حسین مرعشیان، عضو شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص برنامه‌های آینده این شورا برای کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بحث روز کشتی فرنگی ایران مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است. برنامه‌ریزی برای تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در المپیک 2020 و همچنین شرکت در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی را می‌توان از دیگر وظایف شورای فنی کشتی فرنگی دانست.

او در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان می‌کند: با توجه به اینکه قرارداد محمد بنا تا پایان المپیک 2016 ریو ادامه داشت و پس از آن او از کشتی خداحافظی کرد ولی نباید او را از تیم ملی دور کرد. باید توجه داشت که از نام محمد بنا نمی‌توان به این راحتی‌ها گذشت او برای ایران افتخارات بسیاری کسب کرده است و به نظرم اولویت اول شورای فنی بازگرداندن محمد بنا به تیم ملی است و اگر در هر شرایط محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد سپس به سراغ گزینه‌های دیگر برویم.

مرعشیان در خصوص اهداف شورای فنی می‌گوید: شورای فنی باید برای رشد و شکوفایی کشتی فرنگی برنامه‌ریزی کند و در این راه همه جوانب را در نظر خواهد گرفت. اعضای شورای فنی تجربیات زیادی در کشتی فرنگی دارند که با این تجربیات می‌توانند به کمک کشتی فرنگی بیایند.

 

کد خبر : ۴۱۰۸۰۰