خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ - کلمبیا

ناظم‌الشریعه: باید تمام برنامه‌های خود را در بازی با مراکش پیاده کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از بازی با مراکش اعلام کرد که باید در این بازی تمام برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بسیار خوشحال هستیم که در جام جهانی حضور داریم و در کلمبیا (شهر مدجین) با آب و هوایی مطلوب و مردمی خونگرم روبه‌رو هستیم.

وی درباره دیدار ایران مقابل مراکش اظهار داشت: ایران تیمی است که با برنامه‌ریزی مدون خود برنامه‌هایش را به مرحله اجرا می‌رساند. بازی اسپانیا را فراموش کرده‌ایم و باید بهترین نتیجه را مقابل مراکش  بگیریم. مراکش تیم خوب و تکنیکی است و باید سعی کنیم مقابل تکنیک آنها برنامه‌ریزی کرده و آن را پیاده کنیم.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم که مردم ایران فوتسال را مانند مردم آمریکای جنوبی که علاقه وافری به فوتسال دارند، دوست داشته و علاقه‌مند هستند که به گل برسند. فوتسال ایران نیز با سبک خاص خود بازی می‌کنند. مردم همیشه بازی تهاجمی را دوست دارند و در بازی ایران و اسپانیا همه شاهد بودند که ملی‌پوشان ایران دائماً حمله می‌کردند، اما نتیجه چیز دیگری بود و همین امر باعث شد تا در تمام طول بازی مورد تشویق تماشاگران قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال هدف از حضور در جام جهانی فوتسال را قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان دانست و گفت: چهار سال پیاپی تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم به هدف خود که همانا قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان است، برسیم. پس از 6 سال عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کردیم و این قهرمانی نقطه شروع ما برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر دنیا بود. همچنین از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کرده‌ایم تا در بازی مقابل مراکش بهترین عملکرد را داشته باشیم. فوتسال ایرانی برگرفته از احساس و  قلب بازیکنان است و بر همین اساس سعی می‌کنیم با تمام قوا برای هدف‌مان به مصاف حریفان برویم.

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا یکی از دلایلی که روی کارهای روحی و روانی بازیکنان تمرکز داشته، شکست سنگین و گل‌های زیادی است که ایران در بازی مقابل اسپانیا دریافت کرد، گفت: متأسفانه در این بازی تمرکزمان را از دست دادیم و با توجه به اینکه تیم تهاجمی هستیم باید به گل‌های زیادی می‌رسیدیم، اما این اتفاق رخ نداد و تفاضل گل بالایی را در بازی شاهد بودیم. باید روی کار دفاعی نیز تمرکز بیشتری داشته باشیم تا موفق باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۰۰۵