خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: باید جلوی فحاش‌ها گرفته شود، چرا به بازیکنان سر به زیر من فحش می‌دهند؟

سرمربی ذوب‌‌‌آهن گفت: باخت ناراحت کننده ای بود. انتظار آن را به خاطر بازی خوب بچه هانداشتیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تراکتورسازی گفت: باخت ناراحت کننده ای بود. انتظار آن را نداشتیم به خاطر بازی خوب بچه ها. این بهترین بازی ما بود و توانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم. متاسفانه یکسری دلایل فنی و غیرفوتبالی در باخت ما تاثیرگذار بود.

گل‌محمدی با گلایه نسبت به تماشاگران تیمش گفت: در مورد تماشاگران باید بگویم نمی‌دانم آنها از کجا خط می‌گیرند که برخی رفتارها را مرتکب می‌شوند. آنها موقع گرم کردن به بازیکن ذوب‌آهن فحش ناموسی دادند و فحش‌هایی که لایق خودشان بود را به ما می‌دادند که این موضوع جای تأسف دارد.

وی گفت: بچه‌های ما با وجود نداری‌های زیاد و مشکلات فراوان سعی و تلاش زیادی می‌کنند و صدایشان هم در نمی‌آید. آنها به نام ذوب‌آهن تعهد دارند اما می‌بینیم که این اتفاقات در کنار زمین می‌افتد که جای تاسف دارد. تحمل این مسائل بسیار سخت است. بازیکنان من پس از بازی به خاطر این فحاشی‌هایی که به خانواده‌هایشان شده همچنان در حال گریه هستند و جای تأسف دارد و در کل اینکه درست نیست این اتفاقات در ورزشگاه فولادشهر رخ می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه اشتباهات زنجیره‌ای داور در نیمه اول هم بر مشکلات افزود. او پنالتی گرفت که اصلا پنالتی نبود حتی بازیکن تراکتورسازی هم خودش اعتراف کرد که داور را فریب داده است. در آن شرایط می‌توانستیم به تراکتور گل بزنیم و سوار بر بازی بودیم که داور به سودشان پنالتی اعلام کرد.

وی ادامه داد: به خاطر اتفاقاتی که در زمین رخ داد تمرکز ندارم تا در مورد مسایل فنی زیاد حرف بزنم بازیکنان ما خوب بودند از همه آنها تشکر می‌کنم. به خاطر بازی خوبی که انجام دادند و اتحاد و همدلی که دارند این مسایل برایم ارزشمند است و هدف اول ما هم همین بود که به این اتحاد و همدلی برسیم و این موارد را درون زمین و در رختکن دیدم.

سرمربی ذوب آهن درمودر سوال خبرنگاری که به خاطر فصل نقل و انتقالات از وضعیت این تیم ابراز نگرانی کرد گفت: نگرانی شما به جا و قابل احترام است ما خیلی تلاش کردیم که بازیکن جذب کنیم. 8-7 بازیکن خارجی و 8-7 بازیکن ایرانی به باشگاه معرفی کردند که موفق نشدیم هیچ کدام آنها را بگیریم یکسری مشکلات هست و باید به همین جوانان اعتماد کنیم تا نیم‌فصل با همین نفرات ادامه بدهیم و در آن مقطع بتوانیم تیم را تقویت کنیم متاسفانه امکانش نبود که بازیکن جذب کنیم. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم نتوانستیم آنطور که باید و شاید در فصل نقل و انتقالات عمل کنیم امیدوارم در آینده از این بازیکنان جوان بازی‌های باکیفیتی ببینیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه بهتر است شفاف‌تر صحبت کند گفت: نمی‌خواهم بیشتر از این وارد جزئیات شوم و بیشتر توضیح بدهم. بازیکنان ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند تنها کسی که پیش قرارداد از باشگاه گرفته من بودم و بازیکنان و کادر فنی و تدارکات ما یک ریال هم پیش قرارداد نگرفتند. در حالی که شش هفته از مسابقات گذشته است. ما این مشکلات را داریم با این حال بازیکنان ما هیچ وقت در مورد مشکلات مالی حرف نزده‌اند آنها مشکلات را در رسانه‌ها بازگو نکرده‌اند دل آدم می‌سوزد که بازیکنانم سر به زیر و محجوب کار می‌کنند اما حین گرم کردن به آنها فحاشی می‌شود.

وی افزود: گاهی تیم در مسابقه عقب است یا بد بازی می‌کند و تماشاگر به خاطر احساساتش فحاشی می‌کند آدم ناراحت نمی‌شود اما اینکه هنگام گرم کردن از تماشاگران فحش ناموسی بشنود دردآور است. بازیکنان وقتی بعد از گرم کردن به رختکن آمدند عصبی بودند و من نمی‌دانستم چگونه باید آنها را جمع و جور کنم. حالشان بد بود اگر دقت کرده باشید در 5 دقیقه اول بازی بازیکنان در خودشان بودند. من نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند اما دلیلی ندارد که قبل از بازی این رفتارها را شاهد باشیم.

گل‌محمدی درباره اینکه در دوره مدیریت قبلی باشگاه برخی تماشاگران به خاطر این رفتارها به ورزشگاه ممنوع‌الورود شده بودند گفت: آنهایی که باید بدانند این نفرات چه کسانی هستند می‌دانند و باید جلوی آنها گرفته شود.

 

کد خبر : ۴۱۱۱۵۱