خبرگزاری کار ایران

ساکت: تغییر داور بازی ایران-کره قابل تصور نیست

مدیر تیم‌های ملی اعلام کرد: شعار ما در بازی با کره جنوبی این است «یک ورزشگاه، یک حسینیه، یکصدهزار عزادار حامی تیم ملی فوتبال ایران».

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت در حاشیه دربی 83 در جمع خبرنگاران گفت: بخش‌های زیادی تلاش کردند تا مسابقه خوبی را برگزار کنیم. کانون هواداران و مدیران دو باشگاه، مسئولان فرهنگی سازمان لیگ، تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده‌اند تا شاهد یک جمعه زیبا در اعیاد دهه ولایت باشیم. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را دو تیم برگزار کنند.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: برنامه‌های تیم ملی در حال طرح‌ریزی است و تمهیدات اولیه برای بازی با ازبکستان و کره جنوبی اندیشیده شده. با توجه به اینکه دیدار با کره در شب عاشورا برگزار می‌شود فدراسیون تلاش کرد که زمان این بازی تغییر کند اما به دلیل آنکه برنامه‌ریزی از مدت‌ها قبل انجام شده بود سفر به سوئیس و مالزی و مذاکرات در آن کشورها هم برای تغییر زمان بازی موثر نشد. با این حال تلاش می‌کنیم برنامه‌ بازی به گونه‌ای باشد که عزاداران حسینی به عزاداری خود در شب عاشورا و روز تاسوعا برسند. شعار ما در این بازی این است «یک ورزشگاه، یک حسینیه، یکصدهزار عزادار حامی تیم ملی فوتبال ایران».

وی در مورد وضعیت داور استرالیایی در بازی با ازبکستان گفت: ما حساسیت‌های اجتماعی را انتقال دادیم. امیدوارم با نظارت‌های ویژه‌ای که می‌شود شاهد یک قضاوت خوب و سالم باشیم. نامه‌نگاری‌هایی انجام شد اما تغییر داور قابل تصور نیست.

کد خبر : ۴۱۱۲۵۲