خبرگزاری کار ایران

منصوریان: کاوه رضایی اگر دقت می‌کرد گل می‌زدیم/ اصلا از نتیجه راضی نیستم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:می‌توانم به جرات بگویم یک دربی خوب برگزار شد. علیرضا بیرانوند امروز خیلی خوب بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دربی 83 اظهار داشت: می‌توانم به جرات بگویم یک دربی خوب برگزار شد. علیرضا بیرانوند امروز خیلی خوب بود و شاید اگر کاوه رضایی در یک صحنه دقت می‌کرد گل زده بودیم در نیمه اول رحمتی اصلا خطر روی دروازه اش نیامد و بیراوند در نیمه دوم در چند صحنه مثل رحمتی ظاهر شد.جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم و دست آنها را می‌بوسم.خوشحالم که رحمتی بعد از 5 هفته کلین‌شیت کرد. 

وی افزود: اصلا به نتیجه مساوی راضی نیستم به خصوص صفر بر صفر. شاید اگر در نیمه اول به گل می‌رسیدیم مطمئنا پرسپولیس به ما نمی‌رسید. ما از مساوی راضی نیستیم اما از این بابت که پیغامی به فوتبال ایران دادیم خوشحالم. امروز مجید حسینی را به جای پادوانی به میدان فرستادیم در حالیکه این بازیکن یکی از بازیکنان بزرگ است اما باز هم می‌گویم که اصلا از نتیجه راضی نیستم.

وی در ادامه در خصوص اینکه پرچم استقلال را تا کجا جلو خواهد برد و آیا اینکه تا نیم فصل به او فرصت می‌دهند یا خیر گفت: ما مفتخر هستیم که از جنس خودمان برای خودمان خرج می‌کنیم. مطمئن باشید این پرچم تا 6-7 سال اینده بین استقلالی‌ها جابجا می‌شود فقط این را بگویم ای کاش تیم ما امروز به یک گل می‌رسید. لحظه شماری می کردم که به پلن B دست پیدا کنیم. نوع بازی پرسپولیس را می‌دانستیم و خط دفاع ما کاملا آنها را بایکوت کرد. بدشانس بودیم که نتوانستیم پلن B خود را به پرسپولیس نشان دهیم. مطمئن باشید در 10 سال ‌آینده پاشازاده فکری و این عزیزانی که اسم آوردم به همراه سهراب بختیاری زاده از تیم جوان ما حمایت کردند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که بابت 4 امتیاز از 6 مسابقه راضی است یا خیر گفت: من دربی را متفاوت از هر بازی می‌بینم این بازی 3 امتیاز شیرین و خوب دارد با فشار روحی وارد بازی شدیم اگر تعادل روحی دو تیم را قیاس کنید فشار روی ما بیشتر بود دربی یک جام است و من آنرا یک جام می‌بینم.

سرمربی استقلال در خصوص سبک بازی آبی‌پوشان تصریح کرد: سبک بازی و دیزاین کی‌روشی 4 سال پیش مردم را خوشحال کرد ما باید خوشحال باشیم که فوتبال ما کی‌روش را حفظ کند به سمت جام جهانی برویم چون من به کی‌روش نزدیک هستم دفع پیش هم که پرسپولیس را بردیم گفتند که از کی‌روش کمک گرفتم. این ادبیات خود را تعطیل کنید فوتبال که تنیس نیست من شما را می‌شناسم کمی از سوالاتتان شانه خالی می کنید.

منصوریان در مورد عملکرد داوری گفت: وقتی من از جنس هوادار هستم و می داننم که 40 هزار نفر استقلالی هر کدام یک مربی هستند باعث می‌شود که کارم را محکم تر ادامه بدهم و دست آنها را می‌بوسم با اعتقاد به آنها حرف می‌زنم. در مورد داوری نمی‌خواهم حرفی بزنم چون او نامبروان است .ما یک جاهایی احساس کردیم که خطاهای 50 به 50 را به آن طرف سوت زد اما این داور افتخار فوتبال ایران است و یادتان باشد بعد از بازی نفت و تراکتورسازی خیلی او را اذیت کردند اما حالا او پیشرفت کرده و درس گرفته و به اوج رسیده است.

منصوریان در خصوص پیراهن مشکی خود گفت: همین جوری مشکی پوشیدم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش هنوز نتیجه نگرفته و آیا به استقلال مد نظر می‌رسد یا خیر گفت: اولین خوشحالی من بحث فیزیکی تیم است هفته پیش باید در نیمه اول با ماشین سازی 4 بر صفر می بردیم. در نیمه اول هم در این بازی می توانستیم 2 بر صفر شویم. اما تیم ما امروز از لحاظ روحی نقطه عطفی پیدا کرد.

منصوریان در خصوص اینکه استقلال در 20 دقیقه ابتدای خوب کار می‌کند و بعد عقب می‌نشیند گفت: در بازی قبل طبیعی بود. وقتی گل زدیم حریف را به زمین خودمان دعوت می کنیم. این بازی دربی بود و می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. اما بازی یک گله بود هر تیمی یک گل می زد برنده می شد. قبل از بازی گفتم که برد و باخت وجود دارد اما خط هافبک‌ها به هم چریبدند من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

خبرنگاری گفت: شما گفتید اگر رضایی آن توپ را گل می‌رکرد پلن B را اجرا می‌کردید اگر توپ طارمی گل می‌شد چه می‌کردید که منصوریان گفت: خط آتش استقلال آن قدر خوب کار می‌کند که راحت هر خط دفاعی را باز می کند. نمی دانم الان چه جوابی را بدهم اما اگر هر تیمی گل می زد در فاز ضدحمله خیلی خطرناک ظاهر می‌شد. اگر طارمی هم گل می‌زد شاید ما پلن B رو می‌کردیم.

 

کد خبر : ۴۱۱۲۷۶