خبرگزاری کار ایران

فریبا در گفت‌وگو با ایلناٰ:

انصاری از دید کادر فنی بهترین بازیکن میدان بود/ هواداران استقلال حق دارند به استادیوم نیایند

مدیر فنی استقلال معتقد است اگر مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند استقلال برنده دربی پایتخت بود.

بهتاش فریبا، مدیر فنی باشگاه استقلال، در خصوص بازی این تیم با پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به نظر من بازی بسیار خوبی بود. مسابقه از نظر فنی، فیزیکی و سرعت بازی در سطح بالایی قرار داشت. تیم آنالیز ما با بررسی نقاط ضعف و قدرت پرسپولیس، شناخت خوبی از این تیم به کادر فنی داده بود و همانطور که مشاهده کردید، استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و اگر مهاجمان در زدن ضربه آخر دقت بیشتری می‌کردند استقلال برنده بازی دیروز بود.

وی در ادامه درباره تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و این فصل با نتایج خوبی که با برانکو گرفته است در صدر جدول مسابقات قرار دارد. در بازی دیروز هم یکی دو موقعیت داشت که توسط طارمی به هدر رفت. در مجموع درصد مالکیت توپ هر دو تیم برابر بود اما موقعیت‌های گل استقلال بیشتر بود و استقلال بازی بهتری نسبت به پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت.

فریبا با بیان اینکه مشکل اصلی مهاجمان استقلال روحی و روانی است تصریح کرد: مهاجمان استقلال از باکیفیت‌ترین مهاجمان ایران هستند.  فکر می‌کنم علت گل نزدن استقلال، فشاری روانی وارد شده بر روی تیم و مهاجمان است که از ابتدای فصل کار را برای گلزنی سخت کرده است. اما با توجه به تمرینات اختصاصی که برای مهاجمان تدارک دیده شده است به زودی این مشکل نیز حل می‌شود.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در بازی دیروز دیر دست به تعویض زد گفت: دوندگی تیم و اجرای دستورات تاکتیکی توسط بازیکنان به خوبی انجام شد و کادر فنی نیازی برای تعویض احساس نکرد. به طور مثال جابر انصاری از دید کادر فنی بهترین بازیکن میدان بود. شاید جابر کمی در نفوذ‌ها کم فروغ بود اما تمام خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کرد.

بهتاش فریبا در خصوص جناح چپ استقلال و تغییرات پی‌درپی در این پست گفت: ما در این پست امید نورافکن را داریم که از آینده‌های فوتبال ایران است اما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان او را در اختیار نداشتیم. مگویان هم در پست دفاع چپ با اینکه در نفوذ ها ضعیف است اما انتظارات کادر فنی را برآورده کرده است. در مجموع خط دفاعی استقلال با وجود جوانانی چون مجید حسینی و نورافکن آینده درخشانی پیش رو دارد.

فریبا در پایان در خصوص استقبال کم هواداران استقلال از بازی دیروز نیز گفت: من به هواداران استقلال حق می‌دهم که با توجه به نتایج استقلال در این فصل رغبتی به حضور در استادیوم نداشته باشند. در بازی دیروز هم فکر می‌کردند که استقلال مقابل پرسپولیس شکست می‌خورد و بنابراین به استادیوم نیامدند. اما هواداران باید بدانند برای عبور کامل تیم از بحران، به حضور تک تکشان نیازمندیم. آنها سرمایه اصلی باشگاه هستند و من و همه اعضای باشگاه استقلال از هوادان درخواست داریم که مانند گذشته به کمک تیم محبوب خودشان بیایند و ما را تنها نگذارند.

 

کد خبر : ۴۱۱۴۰۴