خبرگزاری کار ایران

پنجعلی در گفت و گو با ایلنا:

امیدوارم بازی نکردن رامین رضاییان فنی باشد/ موتور گلزنی طارمی روشن شود پرسپولیس راه می‌افتد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است استرس و ترس در دو تیم باعث ارائه یک بازی بی‌کیفیت و ضعیف از استقلال و پرسپولیس در دربی شد.

محمد پنجعلی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با بیان اینکه انتظارات بیشتری از این بازی داشتیم، گفت: استرسی که بازیکنان برای دربی داشتند کیفیت بازی را پایین آورده بود و آن انتظاری که از هر دو تیم به خصوص پرسپولیس بود، در این بازی برآورده نشد.

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل تحت فشار مسائل روحی و روانی بسیاری بود و انتظارات زیاد از این تیم به بازیکنان و کادر فنی استرس وارد کرده بود و این موضوع باعث بدست آمدن این نتیجه شد.

وی با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس در 6 هفته اخیر با وجود صدرنشینی، عملکرد خوبی نداشتند، بیان داشت: مطمئنا اگر موتور گلزنی طارمی روشن شود پرسپولیس راه می‌افتد، باید به فکر قوی‌تر کردن خط حمله بود چرا که گل‌‌های زده در آخر لیگ قطعا به درد پرسپولیس خواهد خورد.

وی در خصوص رضایت پرسپولیس از بازی دربی گفت: پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده، مسلما استقلال احساس رضایت بیشتری نسبت به این نتیجه داشت اما این بازی و نتیجه آن برای پرسپولیس پیامی داشت و آن اینکه باید روند بازی‌اش را عوض کند چرا که مردم از این تیم قهرمانی می‌خواهند.

پنجعلی در خصوص بازی نکردن رامین رضاییان در این بازی گفت: من سر تمرین تیم نیستم و شرایط را نمی‌دانم، اما امیدوارم بازی نکردن رامین رضاییان فنی باشد، اگر تنبیه باشد طولانی شدن این تنبیه به ضرر تیم است.  

 

کد خبر : ۴۱۱۴۱۲