خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

منصوریان شجاعانه عمل می‌کرد استقلال برنده دربی می‌شد/ غفوری نیمه دوم خوب نبود

پیشکسوت استقلال معتقد است تعویض‌های استقلال دیر انجام شد.

ستار همدانی، مربی اسبق استقلال در مورد دربی 83 به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ هر دو تیم با احتیاط زیادی بازی کردند. پرسپولیس به دنبال این بود که نبازد و خودش را در بالای جدول نگه دارد. استقلال هم نمی‌خواست شرایطش در جدول بدتر از این شود. بنابراین طبیعی بود که بازی خوبی را شاهد نباشیم.

پیشکسوت استقلال گفت:‌ معتقدم اگر استقلال برخی تغییرات را زودتر انجام می‌داد می‌توانست به گل برسد. نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و نبض بازی را در دست داشت. در نیمه دوم پرسپولیس چند موقعیت ایجاد کرد که از سمت راست استقلال بود. نمی‌دانم غفوری مصدوم شده بود یا خیر اما به اعتقاد من در نیمه دوم او در دفاع و حمله خوب عمل نکرد و باید تعویض می‌شد.

وی ادامه داد: اگر غفوری زودتر تعویض می‌شد و حیدری یک خط به عقب می‌آمد و قربانی در خط حمله قرار می‌گرفت استقلال می‌توانست به گل برسد.

مربی اسبق استقلال با بیان اینکه تعویض‌های استقلال دیر انجام شد، گفت: تعویض‌ها برای حفظ نتیجه انجام شد. منصوریان نشان می‌داد که می‌خواهد بازی را ببرد اما عملا تعویض هجومی این نیست که یک مهاجم را بیرون بیاورید و یک مهاجم دیگر را جایگزین او کنید. به اعتقاد من اگر منصوریان باهوش‌تر عمل می‌کرد می‌توانست برنده دربی شود.

همدانی در مورد عملکرد ضعیف خط حمله دو تیم گفت:‌ بازی جنگ هافبک‌ها بود  و درگیری‌ها بر سر توپ وسط زمین زیاد بود. این طبیعی بود که مهاجمان از بازی خارج شوند. من قبلا هم گفته بودم اگر استقلال بتواند ارتباط بین خط هافبک و حمله پرسپولیس را قطع کند می‌تواند بازی را در اختیار بگیرد که در این کار هم موفق بودند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: این مساوی کمک زیادی به استقلال خواهد کرد. پرسپولیس با پتانسیلی که در اختیار داشت می‌توانست بازی را ببرد اما با توجه به بازی که این تیم با تراکتورسازی داشت مشخص پرسپولیس بود که پرسپولیس با قصد نباختن وارد این بازی می‌شود. به اعتقاد اگر منصوریان و بازیکنان استقلال شجاعانه عمل می‌کردند قطعا می‌توانستند این بازی را ببرند.

 

کد خبر : ۴۱۱۴۴۴