خبرگزاری کار ایران

جای خالی مسئولان وزارت ورزش در استقبال از قهرمانان پارالمپیک

تنها فردی که به نمایندگی از مسئولان ورزشی کشور به استقبال افتخار آفرینان رفت شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بود. جای خالی مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش در این مراسم خودنمایی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تعدادی از اعضای کاروان ورزشی منا که توانستند در رقابت‌های پارالمپیک ریو نتایج خوبی کسب کنند، در حالی که مدال‌های طلای خود را به گردن آویخته بودند در میان استقبال مردم به کشور بازگشتند. ساره جوانمردی، بانوی تیرانداز کاروان منا با دو مدال طلا و سیامند رحمان، قویترین مرد رقابت‌های پارالمپیک در این پرواز به ایران بازگشتند.

در این میان تنها فردی که به نمایندگی از مسئولان ورزشی کشور به استقبال افتخار آفرینان رفت شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بود. جای خالی مسئولان وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش در این مراسم خودنمایی می‌کرد. این رفتار از سوی وزارت ورزش تنها در خصوص قهرمانان پارالمپیک نیست، بلکه پیش از این هم چنین رفتار‌هایی از سوی وزارت ورزش در قبال قهرمانان تیم ملی کشتی و وزنه‌برداری تکرار شده بود. در این مراسم تعدادی از مسئولان اداره کل بهزیستی هم به استقبال قهرمانان پارالمپیکی رفته بودند.

خبر عدم حضور مسئولان وزارت ورزش در مراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیکی از سوی روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین تایید شد.

 

کد خبر : ۴۱۱۴۵۱