خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد دیرهنگام: دژاگه می‌تواند به لیگ برتر بیاید؟

یکی از گزینه‌های دژاگه برای ادامه فوتبالش، حضور در لیگ برتر ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جدایی دیرهنگام اشکان دژاگه از العربی، آینده او را به خطر انداخته است. مشکلات العربی برای خرید چند لژیونر جدید، حل شده و خیلفه بن حمد، رئیس باشگاه العربی قطر رسما اعلام کرد این باشگاه قرارداد دژاگه را فسخ می‌کند. العربی برای فسخ قرارداد با دژاگه به توافق رسیده و او با دریافت بخشی از دستمزد نجومی‌اش، از این تیم جدا خواهد شد. دژاگه با این جدایی از لحاظ مالی چندان ضرر نخواهد کرد اما زمان فسخ قرارداد او با العربی می‌تواند آینده‌اش را تهدید کند.

یکی از گزینه‌های دژاگه برای ادامه فوتبالش، بازگشت به لیگ برتر ایران است. تقریبا همه تیم‌های بزرگ، علاقمند به جذب او هستند اما دژاگه برای حضور در لیگ برتر، باید کمی زودتر قراردادش با العربی را فسخ می‌کرد. بازیکنانی که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایران قراردادشان را فسخ کرده باشند، می‌توانند هر زمانی با تیم‌های لیگ برتری قرارداد ببندند اما فسخ قرارداد دژاگه و العربی، پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایران انجام شده است.

دژاگه برای حضور در باشگاه‌های اروپایی هم مشکل مشابهی خواهد داشت و احتمالا، باید در قطر به فوتبالش ادامه دهد. آن هم اگر مشتری درست و حسابی داشته باشد. در غیر این‌صورت او باید تا نیم‌فصل بدون تیم بماند تا مجددا زمان نقل و انتقالات شود. 

 

کد خبر : ۴۱۱۵۰۰