خبرگزاری کار ایران

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

از انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی خوشحال می‌شوم/ همه قهرمانان باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند

مشتاقی می‌گوید: گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند. در این بین امیدوارم محمد بنا به عنوان سرمربی انتخاب شود و من از این انتخاب خوشحال می‌شوم.

بهرام مشتاقی، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص جلسه شورای فنی کشتی فرنگی برای انتخاب سرمربی تیم ملی، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: فردا (دوشنبه) اولین جلسه شورای فنی برای انتخاب سرمربی جدید برگزار خواهد شد و در این جلسه گزینه‌هایی از سوی فدراسیون کشتی برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی مطرح می‌شود و با بررسی‌ها و به رای گذاشتن گزینه‌ها، شورای فنی فرد مورد نظر انتخاب خواهد کرد.

او در مورد گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید: گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند. در این بین امیدوارم محمد بنا به عنوان سرمربی انتخاب شود و من از این انتخاب خوشحال می‌شوم.

مشتاقی به فرآیند انتخابی اعضای تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: سال گذشته به دلیل اینکه سال المپیک بود ما دست سرمربی را در انتخاب کشتی‌گیران باز گذاشتیم اما از امسال فرایند انتخابی تیم ملی با به طور جدی دنبال خواهد شد و حتی کشتی‌گیرانی که مدال طلای جهان و المپیک هم دارند باید در انتخابی تیم ملی شرکت کنند. هر کشتی‌گیری که می‌خواهد به دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی برسد باید از فیلترهایی که شورای فنی انتخاب کرده است بگذرد.

 

کد خبر : ۴۱۱۸۳۱