خبرگزاری کار ایران

وکیل نوراللهی به ایلنا خبر داد:

سرباز شدن هافبک پرسپولیس صحت ندارد

صمد ابراهیمی گفت: بعضی از سایت‌ها از قولم نوشته‌اند که خبر سربازشدن نوراللهی را تایید کرده‌ام در حالی‌که این مساله صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد نوراللهی یکی از بازیکنانی است که از ابتدای فصل بحث جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش  در تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز مطرح شده بود.  احمد نوراللهی از انتهای فصل گذشته از تفکرات برانکو خارج شد. با حضور کمال‌ کامیابی‌نیا و بازی‌های درخشان او و همچنین تغییر سیستم بازی برانکو که در آن نیاز به یک هافبک دفاعی داشت نوراللهی می‌دانست که در این فصل هم احتمال بازی کردنش کم است. با سه کارته شدن کمال کامیابی‌نیا، احتمال دارد که به احمد نوراللهی در بازی مقابل سپاهان بازی برسد و ظاهرا به همین دلیل است که این بازیکن از این فرصت استفاده کرده تا مجددا بحث جدایی‌اش را مطرح کند. البته برانکو با جدایی این بازیکن مخالف است چون او آلترناتیو اصلی کامیابی‌نیا روی نیمکت است که با حضورش خیال برانکو در بازی‌هایی مثل سپاهان که هافبک اصلی تیمش را در اختیار ندارد راحت می‌کند. با این حال این هافبک جوان که معافیت تحصیلی دانشجویی دارد در صورت انصراف از تحصیل می‌تواند سرباز شود.

 تراکتورسازی در ابتدای فصل جاری هم خواهان جذب نوراللهی و امید عالیشاه به عنوان بازیکن سرباز بود اما احمد نوراللهی که یک سال با پرسپولیس قرارداد داشت نتوانست از این تیم جدا شود و حتی ابتدای فصل یک سال دیگر هم قراردادش را تمدید کرد.

وکیل نوراللهی این اخبار را البته نه تایید می‌کند و نه تکذیب. صمد ابراهیمی در این مورد به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید:«بعضی از سایت‌ها از قول من نوشته‌اند که من خبر سربازشدن نوراللهی را تایید کرده‌ام در حالی‌که این مساله صحت ندارد. از من پرسیدند که آیا نوراللهی قرار است سرباز شود و من هم گفتم که این بازیکن سربازی نرفته و این امکان وجود دارد. در حال حاضر هیچ حرفی در این مورد مطرح نشده. اگر هم قرار به این اتفاق باشد مربوط به نیم‌فصل است و خیلی زود است که از الان بخواهیم در مورد این مسائل صحبت کنیم. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که من به عنوان وکیل نوراللهی هیچ درخواستی به باشگاه ارائه نداده‌ام.»

 

کد خبر : ۴۱۱۸۳۲