خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

افکار عمومی از عملکرد لوزانو رضایت نداشت/ فدراسیون با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شده است

سرپرست تیم ملی والیبال ایران می‌گوید: قرارداد لوزانو به اتمام رسیده و فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شده است.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران، در خصوص شایعات و حواشی شکل گرفته پیرامون نیمکت تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمامی اخبار مربوط به مذاکره یا انعقاد قرارداد مربیان والیبال از طریق رسانه‌های رسمی فدراسیون‌ جهانی والیبال به اطلاع ما می‌رسد. فدراسیون والیبال ایران تا به امروز هیچ خبری مبنی بر مذاکره و یا انعقاد قرارداد لوزانو با تیم ملی لهستان دریافت نکرده است.

وی افزود: قرارداد لوزانو با ایران بعد از المپیک ریو به پایان رسیده است و این مربی مختار است با هر تیمی که مایل است مذاکره کند و اگر هم به توافقی  دست پیدا کرد بدون ایراد و حرفه‌ای است. 

خوش‌خبر در ادامه در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال گفت: فدراسیون در این مدت بیکار نبوده است و با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شده است که یکی از آنها لوزانو است. بر سر میز مذاکره شرایط لوزانو با گزینه‌های دیگر کاملا یکسان است و تفاوتی بین لوزانو و دیگر گزینه‌ها برای فدراسیون وجود ندارد. قرارداد فدراسیون با سرمربی آینده تیم ملی بلند ‌مدت و هدف ما موفقیت در  المپیک 2020 توکیو است. 

سرپرست تیم ملی والیبال درباره عملکرد لوزانو در تیم ملی ایران گفت: به جز مسابقات انتخابی المپیک، در سه رویدادی که لوزانو سرمربی تیم ملی بود، شادابی و و نشاط همیشگی به چشم نمی‌خورد. افکار عمومی از عملکرد لوزانو رضایت نداشت و این نارضایتی به فدراسیون والیبال نیز منتقل شد.

خوش خبر درباره انتقاد کارشناسان والیبال از ضعف مدیریتی لوزانو در تیم ملی گفت: با توجه به فرصت 40 روزه لوزانو در تیم ملی، در خواست ما از او فقط کسب نتیجه و صعود به المپیک بود. برای اجرای برنامه‌های مدیریتی نیاز به زمان 3 الی 4 ساله است که یک مربی بتواند با فراق باز نظم مدیریتی خود را در تیم اعمال کند. این زمان در اختیار ولاسکو قرار گرفت و او تغییرات زیادی در تیم ملی به وجود آورد اما این فرصت به دلیل کمبود زمان در اختیار لوزانو قرار نگرفت.

 

کد خبر : ۴۱۱۸۳۴