خبرگزاری کار ایران

مدافع استقلال خوزستان: پول هم نباشد به خاطر پورموسوی بازی می‌کنیم

مدافع تیم استقلال خوزستان معتقد است آنچه که باعث خوب بازی کردن بازیکنان این تیم در شرایط بد مالی شده است، صداقت و رفاقت سرمربی این تیم با بازیکنان است.

جلال عبدی، بازیکن تیم استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم خوزستانی گفت: شرایط تیمی بسیار خوبی داریم. با وجود مشکلات فراوانی که از ابتدای فصل داشتیم، با عشق برای تیم بازی کردیم و تاکنون نیز نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم و مطمئنا شرایط تیمی ما روز به روز بهتر از گذشته خواهد شد.

مدافع استقلال خوزستان ضمن ابراز همدردی با بهادر عبدی، بازیکن تیم پیکان افزود: پیکان تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اما بازی با این تیم بسیار سخت است، مجید جلالی مربی بسیار توانمندی است و بازیکنان باتجربه و بسیار خوبی دارد و این موضوع کار ما را دشوار می‌کند.

وی با بیان اینکه بازی با پیکان بسیار سخت است، بیان داشت: هفته گذشته بازی سختی در آبادان داشتیم اما خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی خوب یک امتیاز کسب کنیم، تمرینات ما از دیروز شروع شده و برای بازی با پیکان تهران آماده‌ایم.

عبدی در خصوص مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات مالی تیم همیشه بوده و هنوز هم ادامه دارد، اما کمک یک میلیاردی استاندار به تیم، روحیه خیلی خوبی قبل از بازی در مشهد به بازیکنان داد.

وی ادامه داد: بازیکنانی که اعتصاب کرده بودند واقعا مشکل داشتند و همه ما در جریان مشکلات آنها بودیم، اما به خاطر آقای پورموسوی برگشتند چرا که به سرمربی تیم و صداقت ایشان اعتماد دارند.

مدافع استقلال خوزستان گفت: خدا کند مشکلات مالی تیم حل شود، اما مطمئن باشید تا آخر فصل هم پول نباشد بازیکنان تیم به خاطر پورموسوی سرمربی تیم بازی می‌کنند، چون از روز اول صادقانه صحبت کرد و تمام شرایط را به ما گفت و با همه این مشکلات باز هم بچه‌های تیم در کنار پورموسوی خواهند بود.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۸۴۳