خبرگزاری کار ایران

کمالوند: نمی‌دانم ما در قعر جدول چه کار داریم/ با خلعتبری مشکل شخصی ندارم

کمالوند گفت: در این هفته‌ها چیزی به جز حمایت از مسئولان گسترش‌فولاد ندیدم. به‌ هر حال مدیران این تیم فوتبالی هستند و بازی‌ها را می‌بینند و ارزیابی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، انتهای جدول رده‌بندی لیگ بسیار عجیب است. دیدن دو تیم گسترش فولاد و استقلال در رده‌های پایانی، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاق لیگ تا هفته ششم است. دو تیمی که مطمئنا با ادامه فصل جایگاهشان در همین رتبه نخواهد ماند اما مشخص نیست کی و چطور آنها از این بحران خارج خواهند شد. صحبت‌های کمالوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

دیدن تیم گسترش فولاد با سرمربیگری فراز کمالوند و جمعی از بازیکنان ستاره و نام‌آشنا در رده فعلی خیلی عجیب است. چرا تیم شما باید تا پایان هفته ششم قعرنشین باشد؟

راستش را هم بگویم برای خود من هم خیلی عجیب است. اصلا نمی‌دانم تیم ما در قعر جدول چه می‌کند. اما مساله این است که به گواه تمام افرادی که بازی‌های ما را دیده‌اند ما حقمان این نیست و بدشانسی آورده‌ایم. در این چند بازی ما بیش از 10 موقعیت مسلم گل داشتیم که به راحتی از دست دادیم. کمترین موقعیت گل را هم به حریف دادیم اما به هر حال بعضی از اتفاقات و بدشانسی‌ها باعث شده که فعلا قعرنشین باشیم.

حتما مثل اکثر مربیان لیگ اعتقاد دارید که تعطیلی‌ها هم در این مساله نقش داشته است.

نه. اتفاقا من خیلی نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و شرایط تیمم را به تیم ملی و کی‌روش و تعطیلات ارتباط بدهم. مطمئنا اگر تعطیلی‌های لیگ کمتر شود به نفع همه تیم‌ها هست اما تیم ملی هم شرایط سختی دارد و باید با آن کنار بیاییم.

شما جزو اولین تیم‌هایی بودید که تمرینات خود را با تیم تقریبا کامل آغاز کردید. در فصل نقل وانتقالات هم بسیار موفق بودید و بر اساس نیاز و بسیار حرفه‌ای بازیکن جذب کردید. فکر می‌کنید چرا این‌طور به مشکل برخوردید؟

در حال بررسی هستیم تا مشکل را پیدا کنیم. البته مطمئنا بزرگترین مشکل توپ نشدن موقعیت‌های‌مان است که باید روی آن کار کنیم. آقای فرکی هم قبل از بازی به این قضیه اشاره کردند که نمی‌دانند چرا تیم ما با این کیفیت در این‌جای جدول قرار دارد. اما مطمئن باشید که این اتفاق موقتی است و ما خیلی زود به جایگاه اصلی‌مان برمی‌گردیم.

در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با سایپا از دست دخسوس ناراحت بودید. آیا از خرید پر دردسر او پشیمان هستید؟

نه. اصلا. او واقعا برای ما عملکرد خوبی داشته اما توقعات از او بالاست. به همین دلیل است که وقتی گل می‌خورد کمی واکنش‌ها زیاد است.

اکثر گل‌ها را هم در دقیقه پایانی بازی خوردید.

بله. متاسفانه. بچه‌ها کمی زود بازی را تمام‌شده می‌دانند. این هم جزو مسائلی است که باید با بررسی آن را حل کنیم.

اولتیماتومی هم از سمت باشگاه دریافت کرده‌اید؟

نه به هیچ‌عنوان. در این هفته‌ها چیزی به جز حمایت از مسئولان گسترش‌فولاد ندیدم. به‌ هرحال مدیران این تیم فوتبالی هستند و بازی‌ها را می‌بینند و ارزیابی می‌کنند. این تیم پتانسیل خوبی دارد و هم ما و هم استقلال خیلی زود از این قعر جدول جدا می‌شویم.

در این چند بازی اخیر کمتر از خلعتبری بازی گرفته‌اید آیا این مساله به اعتراضش بعد از تعویض در هفته دوم ارتباط دارد؟

نه. بحث کاملا فنی است. در بعضی بازی‌ها شاید مدل بازی او به سیستم ما نخورد. به جز مسائل فنی هیچ بحث دیگری در میان نیست و من با خلعتبری مشکل شخصی ندارم.

 

 

کد خبر : ۴۱۱۹۳۷