خبرگزاری کار ایران

سرپرست صنعت نفت آبادان: انتظارات از صنعت نفت بالا رفته است

سرپرست تیم صنعت نفت معتقد است با توجه به نتایجی خوبی که صنعت نفت آبادان کسب کرده انتظارات از این تیم بسیار بالا رفته است.

سرپرست صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: استقلال تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای است اما ما فرصت‌های خیلی خوبی را در این بازی از دست دادیم و علیرغم برتری که داشتیم نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

غلامحسین امینی‌فر با بیان اینکه دربی خوزستان بسیار جان‌دار بود، افزود: ما عقیده داریم که باید در این بازی برنده می‌شدیم چرا که بهتر از همیشه بودیم ولی موقعیت‌های بسیاری در این بازی از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی روز چهارشنبه با پدیده مشهد خارج از خانه است و ما امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و سنجیده تیم پدیده را در مشهد شکست دهیم. تیم مشهدی در دیدار هفته گذشته خود بازی خیلی خوبی در برابر فولاد داشت اما نتوانست امتیازی کسب کند و قطعا در این بازی به دنبال جبران امتیاز از دست رفته است.

امینی‌فر با تاکید بر اینکه بدون مصدوم و محروم به مصاف پدیده خواهند رفت، افزود: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم سطح انتظارات از تیم ما بالا رفته و ما تلاش خواهیم کرد نتایج خوبی در آینده کسب کنیم.

کد خبر : ۴۱۲۱۷۷