خبرگزاری کار ایران

زهیوی: شرمنده پورموسوی شده‌ایم/ برای افرادی که دم از تعصب می‌زنند متاسفم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان دلیل وضعیت ضعیف گلزنی خود را مصدومیت‌های بدموقع می‌داند.

رحیم زهیوی، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص باخت شب گذشته این تیم برابر پیکان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در لحظات آخر غفلت کردیم و گل خوردیم. شرمنده پورموسوی شدیم. خیلی برای تیم زحمت می‌کشد. متاسفانه دستورات او را به درستی در زمین پیاده نمی‌کنیم. هیچ حرفی نمی‌توانم به او بزنم جز این که عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: متاسفم برای آدم‌‌هایی که دم از تعصب می‌زنند اما به تیم لطمه وارد می‌کنند. ضمنا این تیم قهرمان پارسال است. عده‌ای پشت پرده تیم را تضعیف می‌کنند. هواداران از تیم حمایت نمی‌کنند. از صد نفری‌ هم که به استادیوم می‌آیند 50 نفر برای تشویق تیم می‌آیند. بقیه برای چیز‌های دیگری در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

زهیوی در خصوص مشکلات این تیم گفت: ما به شدت مشکل مالی داریم. هیچکس هیچ اهمیتی به این تیم نمی‌دهد. تنها کسی که آمده است و در برابر این مشکلات ایستادگی کرده، پورموسوی است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت گلزنی خود اظهار کرد: من هفته‌های ابتدایی خوب گل می‌زدم اما مصدومیت بدموقعی که سراغم آمد من را از این روند دور کرد. یک بازی غایب بودم و در دوبازی بعد نیز با درد بازی کردم. من تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم استقلال را سربلند کنم و دوباره به تیم ملی نیز دعوت شوم.

کد خبر : ۴۱۲۶۱۸