خبرگزاری کار ایران

مدیر فنی استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

تعطیلات به نفع ما نخواهد بود/ حفظ آمادگی بازیکنان در این شرایط واقعا هنر است

فریبا معتقد است ذوب‌آهن با ارسال از جناحین هافبک‌های استقلال را از بازی خارج کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی استقلال و ذوب‌آهن گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها دیدیم. سرعت بازی بالا بود و هر دو تیم کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادند.

مدیر فنی استقلال ادامه داد: ما نیمه اول احاطه بیشتری روی بازی داشتیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کردیم. ذوب‌آهن تیم قوی و منضبطی است.  نیمه دوم طبیعی بود که ذوبی‌ها به بازی مستقیم روی بیاورند و با استفاده از بازیکنان بلند قد روی دروازه ما خطر ایجاد کنند که این موقعیت‌ها هم ایجاد شد.

بیشترین موقعیت‌هایی که روی دروازه استقلال ایجاد شد از طریق ارسال از جناحین بود؛ فریبا با بیان این جمله افزود: ‌ذوبی‌ها قصد داشتند با بازی مستقیم و سانترهای بلند هافبک‌های ما را از بازی خارج کنند که در این کار موفق بودند اما  خط دفاع ما، به خصوص دفاع وسط‌ها بسیار خوب کار کردند.

او در مورد تعویض‌هایی که استقلال در این بازی انجام داد،‌ گفت:‌ پادوانی در چند دقیقه‌ای که در بازی‌ حضور داشت چهار یا پنج ضربه سر به توپ زد و عملکرد خوبی داشت. زمانی که دیدیم وسط زمین ما کمی دچار اشکال است فرشید باقری را به ترکیب اضافه کردیم. جابر انصاری را برای این به بازی آوردیم تا از سرعت این بازیکن استفاده کنیم.

وی ادامه داد:‌ از بازی با ماشین‌سازی در موقعیت‌سازی خوب عمل کردیم که این موقعیت‌ها در بازی با ذوب‌آهن نتیجه داد. در نهایت ما این بازی را بردیم و من فکر می‌کنم شرایط روحی و روانی استقلال بهتر شده است.

مدیر فنی استقلال در مورد تعطیلات دوباره لیگ گفت:‌ تعطیلات لیگ برای همه تیم‌ها خواهد بود. این تعطیلات در برخی موارد به ضرر تیم‌ خواهد بود و در برخی موارد به سود تیم. تعطیلات قبلی بسیار به نفع استقلال بود چرا که ما توانستیم تیممان را به طور کامل بازسازی کنیم. در حال حاضر که استقلال روند خوبی را در پیش گرفته است این تعطیلات نمی‌تواند به نفع باشد. در هر صورت این تعطیلات برای همه تیم‌ها است و ما چاره‌ای نداریم و باید تحمل کنیم.

فریبا در پایان گفت:‌ به اعتقاد من اینکه یک سرمربی و یک بدنساز بتواند در این شرایط تیم را آماده نگه دارد هنر است.

کد خبر : ۴۱۲۶۲۲