خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: بازیکنان ایران نیاز به حمایت دارند/طیبی به بازی بعدی می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۸۹۲

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که بازیکنانش انتظار حمایت معمولی دارند و در این صورت در جام جهانی روی سکو هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، محمد ناظم‌الشریعه درباره برتری تیم ملی فوتسال ایران برابر برزیل، گفت: فکر می‌کنم همه از تماشای بازی لذت بردند و باید به این بچه‌ها ببالند. این برد ثمره زحمات مربیان تمام ایران است و حق ما بود که ببریم.

وی تأکید کرد: اگر در مرحله گروهی نتایج خیلی خوبی نگرفتیم به خاطر این بود که بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم. کار ما از این به بعد خیلی سخت‌تر می‌شود چرا که ما را به این چشم نگاه می‌کنند که قهرمان جهان را حذف کرده‌ایم. با این حال باید بگویم ما از حذف برزیل خوشحال نیستیم بلکه از صعود ایران خوشحالیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره گل دوم فالکائو و اینکه 2 بر صفر از حریف عقب افتادیم، اظهار داشت: فقط می‌خواستیم فاصله گل‌هایمان زیاد نشود و بازی را به سمت اواخر کار بکشیم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم. می‌خواستیم اسیر تاکتیک حریف نباشیم و نبض بازی را در اختیار بگیریم که این اتفاق افتاد و هر وقت دوست داشتیم حمله می‌کردیم. این را هم توجه باشید که برزیل تحت هر شرایطی برزیل است و تیمی خوب.

ناظم‌الشریعه عنوان کرد: به صورت کلی می‌گویم که بازیکنان ایران نیاز به حمایت دارند. آنها چیزی بیشتر از حقشان نمی‌خواهند. بازیکنان من توجه ویژه نمی‌خواهند بلکه انتظار دارند به آنها توجه معمولی شود. فقط می‌خواهند به آنها نگاه شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه منظورش از توجه و حمایت، پاداش است، گفت: نه فقط مسائل مالی، بازیکنان می‌خواهند دیده شوند. باید مسئولان با آنها تماس بگیرند. اینها کار بزرگی کردند و لیاقت این موفقیت را داشتند. وقتی مقابل برزیل این قدر خوب بازی کنیم و چند فرصت داشتیم یعنی کار بزرگی شده است.

ناظم‌الشریعه درباره آخرین وضعیت حسین طیبی که دچار آسیب دیدگی شد، خاطرنشان کرد: مچ پای این بازیکن مقداری کشیدگی دارد و تلاش می‌کنیم به بازی بامداد یکشنبه با پاراگوئه برسد. سلامتی او برای ما مهم است و اگر مشکلی نداشته باشد بازی خواهد کرد.

وی گفت: بازی دشواری با پاراگوئه داریم و حریف تیم سرسختی است. دوره قبل پاراگوئه برای ما مشکل‌ساز شد اما با تلاش بچه‌ها و حمایتی که گفتم اگر انجام شود بازیکنان ایران توانایی ایستادن روی سکو را دارند.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه در پایان مسابقه فالکائو را بالای دست خود گرفتند، گفت: قبل از بازی برایم مهم بود که او به ما گل نزند تا رکورد شمسایی شکسته نشود اما گل زد، با این حال با پیروزی ایران تقریبا فوتسال ملی فالکائو تمام شد و  خداراشکر می‌کنم که این رکورد برای کشور ما ثبت شد. بعد از بازی هم کار خداحافظی او را انجام دادیم. فالکائو نیز روابط عمومی خوبی دارد و با وجود اینکه گریه می‌کرد نزد بازیکنان ما آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز