خبرگزاری کار ایران

شهنازی: در مقابل استرالیا بهتر بازی کردیم و پیروز شدیم/ژاپن با ترکیب جدیدی پا به این رقابت‌ها گذاشته است

سرمربی تیم ملی والیبال«ب» ایران گفت: مسابقه اول همیشه سخت است، اما ایران مقابل استرالیا بازی خوبی را ارائه کرد و به برتری رسید

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی والیبال ب ایران پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش در نخستین مسابقه جام کنفدراسیون آسیا گفت: مسابقه نخست هر تورنمنتی سخت است. تیم ایران هم در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا رفت که تیم جوانی است. استرالیا تیم خوبی است و آینده خوبی نیز برایش پیش بینی می‌کنم اما بازیکنان تیم ایران بهتر بازی کردند و برنده شدند.

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران افزود: از بیشتر بازیکنان در دیدار با استرالیا استفاده کردم تا ملی پوشان با شرایط سالن و این رقابت‌ها آشنا شوند. می‌دانیم که بازی‌های سختی در پیش داریم و باید آماده باشیم.

شهنازی در پاسخ به سوال خبرنگار کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اینکه آیا این تیم دوم ایران است؟ گفت: بله این تیم دوم ایران است و هیچ یک از بازیکنان ایران که در المپیک حضور داشتند، در این تیم بازی نمی‌کنند.

وی درباره دیدار بعدی ایران با تیم ژاپن عنوان کرد: تیم ژاپن هم ناشناخته است زیرا ترکیب جدیدی به این مسابقات فرستاده است. مسابقه این تیم برابر کره جنوبی را امروز نگاه خواهیم کرد تا شناخت بیشتری از این دو تیم به دست آوریم. اما یقین دارم که مسابقه با ژاپن و کره جنوبی بسیار سخت خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۱۲۹۳۵