خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ دسته اول کشور؛

رقابت پدر زن و داماد در ورزشگاه جم/ گل‌گهر سیرجان صدرنشینی خود را حفظ می‌کند؟

هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاههای کشور امروز با برگزاری چند دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دردارهای هفته هفتم کشور که هر کدام حساسیت‌های خاص خود را دارند در ورزشگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

از دیدارهای مهم و جالب این هفته می‌توان به دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و اکسین البرز اشاره کرد. تقابل پدرزن و داماد برای اولین بار در قالب دو رقیب می‌تواند مهم و در عین حال جذاب باشد. تیم پارس جنوبی در حالی میزبان اکسین البرز است که مهدی تارتار داماد فیروز کریمی اعلام کرده در بیست سالی که داماد کریمی بوده، به مناسبت روز تولدش کادو نگرفته و امروز وقت گرفتن کادو از سرمربی اکسین البرز است و از سوی دیگر فیروز کریمی که همه با اظهارنظرهایش در حاشیه های  مسابقات فوتبال آشنایی کامل دارند نیز اعلام کرده دامادش معنی احترام به بزرگتر را خوب می‌داند و سه امتیاز را به تیم البرزی تقدیم خواهد کرد. باید دید رقابت بین دو تیمی که در صدر جدول قرار دارند به نفع کدام تیم به پایان خواهد رسید.

دیدار تیم‌های سپید رود رشت و استقلال اهواز نیز می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. استقلال اهواز در انتهای جدول بدون برد و با بیشترین گل خورده میزبان تیم سوم جدول است. تیم سپیدرود رشت با 14 امتیاز در رده سوم قرار دارد و قطعا دوست ندارد از اهواز دست خالی به رشت بازگردد.

زمان برگزاری بقیه دیدارها به شرح زیر است:

مس رفسنجان -  نساجی مازندران ساعت 15:15

خیبر خرم‌آباد -  ایران جوان بوشهر ساعت 15:30

فجر سپاسی  - گل گهرسیرجان ساعت 15:30

آلومینیوم اراک -  فولاد یزد ساعت 15:30

خونه به خونه - راه‌آهن ساعت  15:30

بادران تهران- نفت‌ م.سلیمان ساعت  15:30

ملوان -  مس کرمان ساعت 15:30

پارس جنوبی -  اکسین البرز ساعت 16:00

استقلال اهواز - سپیدرود رشت ساعت 16:15

 

 

 

کد خبر : ۴۱۳۰۸۵