خبرگزاری کار ایران

کاشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد برانکو نتیجه اقدامات منسجم باشگاه است/ امیدوارم شرایط برای تداوم مدیریت آماده باشد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: برانکو و کادر فنی زمانی می‌توانند افکارشان را خوب پیاده کنند که پیرامون کارشان آرامش وجود داشته باشد و این به مدیریت باشگاه برمی‌گردد.

جعفر کاشانی در مورد برد پرسپولیس مقابل سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند. بازی در محیطی دوستانه برگزار شد و باید بدانیم بازی برد و باخت دارد. امیدوارم همه بازی‌ها در محیطی دوستانه و به دور از پرخاش انجام شود.

هواداران پرسپولیس از نحوه بازی تیم برانکو رضایت دارند، آیا اعضای هیات مدیره برنامه‌ای بلند مدت برای حضور او در پرسپولیس دارند؟ کاشانی در اینباره گفت:‌ عملکرد برانکو نتیجه اقدامات منسجم باشگاه است. عملکرد تیم برانکو به این برمی‌گردد که فضا برای رسیدن به اهدافش برای او فراهم است. مدیریت یک باشگاه است که زمینه را برای تعالی یک مربی و کادر فنی‌اش فراهم می‌کند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و زمینه برای باشگاه شدن به وجود آید.

وی تاکید کرد:‌ تفکرات یک مربی زمانی تحقق پیدا می‌کند که او در آرامش کارش را انجام دهد و امکانات برایش فراهم باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بگذارند باشگاه پرسپولیس در آینده می‌تواند از نظر فنی تربیت‌شدگان خودش را به کار گیرد. امیدوارم شرایط برای حفظ این سیاست در باشگاه فراهم باشد. برانکو و کادر فنی زمانی می‌توانند افکارشان را خوب پیاده کنند که پیرامون کارشان آرامش وجود داشته باشد و این به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. امیدارم که شرایط برای تداوم این مدیریت آماده باشد.

شما به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد اختلاف سازمان لیگ و باشگاه بر سر موضوع اسپانسرینگ توضیحی دارید؟ کاشانی در پاسخ به این سئوال ایلنا گفت‌:‌ امیدوارم اگر سوءتفاهی به وجود می‌آورند مسئولین با صحه صدر و توجه بیشتری به مسائل نگاه کنند. چون همه می‌دانیم که در صورت قوی بودن این دو باشگاه پرطرفدار تیم ملی قوی نیز خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: رونق ورزش با حضور مستمر و پر رنگ استقلال و پرسپولیس و تیم‌های بزرگی مانند تراکتوسازی و سپاهان و ... به وجود می‌آید. بنابراین این تیم‌ها باید استقلال مالی داشته باشند. مسئولین باید از استقلال مالی این تیم‌ها حمایت‌ کنند. امیدوارم با تعاملی که بین مسئولین وجود دارد با صحه صدر به مسائل نگاه کنند.

کاشانی گفت:‌ من سی سال است می‌گویم زمانی می‌توانیم ورزش خوبی داشته باشیم که باشگاه‌هایمان در بخش خصوصی شکل بگیرند. باشگاه‌ها باید در چارچوب طرح‌های ملی و با نظارت مسئولان ذیربط فعالیت کنند. آن زمان است که اتحادیه باشگاه‌ها تشکیل می‌شود و در مورد سرنوشت خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. فدراسیون‌ها هم نظارت می‌کنند و دخالتی در کار ندارند. این کاری است که در تمام دنیا انجام می‌شود.

 

کد خبر : ۴۱۳۳۴۹