خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم کشتی آلیش دختران ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

در جام جهانی آینده، قهرمان می‌شویم/ حضور مربی خارجی در تیم هنوز قطعی نیست

سرپرست تیم کشتی آلیش دختران ایران معتقد است امکانات مناسب و تمرینات فراوان در اردوها عوامل موفقیت این تیم در مسابقات جهانی بوده است.

سرپرست تیم کشتی آلیش دختران ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در این مسابقات در دو رشته کلاسیک و آزاد کشتی‌گیر داشتیم و خوشبختانه توانستیم با تمرینات فراوان به جایگاه دوم جهانی قرقیزستان دست پیدا کنیم.

معصومه بابایی با اشاره به اینکه تیم کشتی دختران آلیش اردوهایی آماده‌سازی خوبی داشت، افزود: در کل هفت اردوی بسیار خوب در داخل ایران داشتیم. امکانات بسیار عالی بود و شرایط خیلی خوبی برای کسب مدال برای دختران کشتی‌گیر فراهم شده بود.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات جهانی بسیار خوب و بالا بود، ادامه داد: ما می‌توانستیم مدال‌های بیشتری کسب کنیم. انشاالله با حمایت‌های آقای خادم و خانم منظمی نایب رئیس حوزه بانوان فدراسیون کشتی و برگزاری اردوهای بیشتر، بتوانیم خودمان را برای بازی‌های دور بعد آماده کرده و به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

بابایی اظهار امیدواری کرد: هنوز رشته آلیش در المپیک تعریف نشده اما احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک این اتفاق بیفتد. تیم کشتی آلیش دختران ایران قطعا اگر در این مسابقات شرکت کند مدال‌آور خواهد بود.

وی در خصوص حضور مربی خارجی در این تیم گفت: صحبت‌هایی شده که مربی خارجی به تیم اضافه شود اما هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست.  

 

کد خبر : ۴۱۳۴۲۳