خبرگزاری کار ایران

فریبا در گفت‌وگو با ایلنا:

رحمتی در جام حذفی شرکت می‌کند/ جدایی بختیار شایعه است

مدیرفنی استقلال شایعه غیبت رحمتی در جام‌ حذفی را تکذیب کرد و گفت این بازیکن در جام حذفی نیز به استقلال کمک می‌کند.

بهتاش فریبا در خصوص شرایط استقلال در آستانه جام حذفی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بعد از دو بازی خوبی که در لیگ برتر انجام دادیم وضعیت روحی روانی تیم بهبود یافته است. جام حذفی برای استقلال بسیار مهم است چون با چند بازی می‌توانیم به سهمیه مستقیم آسیا دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌های گمنام با انرژی مضاعف مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند. بنابراین بازی با ملوان نوین برای استقلال به هیچ وجه آسان نیست و ما هیچ تیمی را در این جام دست کم نمی‌گیریم.

فریبا درخصوص شایعه غیبت رحمتی در جام حذفی گفت: تا به حال هیچ صحبتی در این‌باره در تیم مطرح نشده است و او در جام حذفی نیز به استقلال کمک می‌کند. رحمتی چند روزی را به علت درگذشت مادربزرگش در تمرینات غایب بود و بعد از این در تمرینات حضور خواهد داشت.

فریبا در ادامه به شایعات پیرامون جدایی بختیار رحمانی از استقلال واکنش نشان داد و تصریح کرد: بختیار با استقلال قرارداد دارد و در اختیار باشگاه استقلال است. او در بازی گذشته عملکرد مثبتی داشت و روز به روز شرایطش در استقلال بهبود می‌یابد. نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد اما به طور قطع می‌گویم بختیار بازیکن بزرگی است و با قدرت در استقلال به کار خود ادامه می‌دهد.

فریبا در پاسخ به اینکه حواشی به وجود آمده در خصوص قراردادهای بالای بعضی از بازیکنان استقلال و فشار وزارت ورزش برای کاهش این قراردادها گفت: در وهله اول این یک بحث کلان مدیریتی است و من در این مساله ورود نمی‌کنم. درباره کاهش قراردادها نیز تاکنون صحبتی با بازیکنان تیم ما نشده است. امیدوارم کادرفنی با هنر خود بازیکنان تیم را از این حواشی دور کند و در ادامه اختلافات مدیریتی استقلال نیز حل بشود تا خدشه‌ای به روند رو به رشد تیم وارد نشود.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۳۶۸۲