خبرگزاری کار ایران

شمسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

فوتسالیست‌های ایران تاریخ‌سازی کردند/ امیدوارم فینالیست‌ شویم

آقای گل فوتسال جهان گفت: تیم ما مقابل پاراگوئه بسیار با برنامه کار کرد و کاملا روی بازی احاطه داشت.

وحید شمسایی در مورد برد شب گذشته ایران مقابل پاراگوئه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به خانواده فوتسال و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. واقعیت این است که اگر قرار باشد اتفاق خوبی رخ دهد خواه ناخواه شرایط موفقیت هموار خواهد شد.

شمسایی ادامه داد: در بازی شب گذشته تیم ما بسیار با برنامه کار کرد و مشخص بود که پاراگوئه برای دفاع و استفاده از ضدحمله به زمین آمده است.  نیمه دوم تیم ما کاملا به بازی احاطه داشت و در پایان توانستیم یک برد شیرین را به دست آوریم.

فوتسالیست‌های ایران تا به این جا هم تاریخ‌سازی کردند، شمسایی با بیان این جمله گفت:  تیم ملی ایران توانست بعد از 24 سال به جمع چهار تیم‌ برتر جهان صعود کنند و این مسئله نشان می‌دهد فوتسال ایران توانایی‌های زیادی دارد و باید نگاه ویژه‌ای به فوتسال شود.

شمسایی در پاسخ به این سوال که چرا دروازه‌ ایران در ضربات ایستگاهی به راحتی باز می‌شود، گفت:‌ مطمئنا اعضای کادر فنی و ناظم‌الشریعه به این مسئله واقف هستند و واقعیت این است که ضعف ما در این مورد هم کمتر از قبل شده است.

آقای گل فوتسال جهان در مورد تیم ملی روسیه، حریف ایران در نیمه‌نهایی گفت: اتفاقا روسیه روی ضربات ایستگاهی مهارت دارد و ما باید روی این موضوع دقت داشته باشیم. اولین برد ناظم‌الشریعه روی نیمکت ایران مقابل روسیه در ارومیه به دست آمد و من امیدوارم این بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم تا افتخار بزرگی نصیب فوتسال ایران شود.

 

کد خبر : ۴۱۳۶۹۱