خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در گفت‌وگو با ایلنا:

بعد از کسب عنوان پنجمی پارالمپیک هنوز هیچ پاداشی نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۸۸

ایرانمنش می‌گوید: امیدواریم حمایت‌ها از تیم ملی والیبال نشسته بانوان همچنان ادامه داشته باشد تا با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در رقابت‌های پارالمپیک 2020 به مدال برسیم.

مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مورد اولین حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رقابت‌های پارالمپیک، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: سطح رقابت‌های پارالمپیک نسبت به سایر مسابقات بسیار بالا بود. ما در گروهی قرار داشتیم که قهرمان و نایب قهرمان پارالمپیک لندن در آن حضور داشتند. این موضوع شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بود ولی با تلاش و تمرکز بالای ملی پوشان توانستیم مقابل تیم‌های قدرتمند به خوبی بازی کنیم.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان از نظر تکنیکی و تاکتیکی چیزی کم نداشت و تنها کم‌تجربگی باعث شد که ما نتوانیم به مدال رقابت‌های پارالمپیک دست پیدا کنیم. کسب مقام پنجمی این رقابت‌ها برای ما به اندازه دستیابی به مدال پارالمپیک ارزشمند بود، زیرا ما برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم و سایر تیم‌ها از تجربه بالایی برخوردار بودند.

ایرانمنش در مورد حمایت‌هایی که از تیم ملی والیبال نشسته بانوان شد تا به رقابت‌های پارالمپیک راه یابند خاطرنشان می‌کند: قبل از شروع رقابت‌های پارالمپیک، تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام شد. با تجربه‌ای که از این مسابقات کسب کردیم توانستیم جواز حضور در رقابت‌های پارالمپیک را به‌دست آوریم. امیدواریم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در رقابت‌های پارالمپیک 2020 به مدال برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که توانستند در اولین حضور خود در بازی‌های پارالمپیک به مقام پنج این رقابت‌ها دست یابند، در جواب به سوالی مبنی براینکه آیا از سوی مسئولان پاداشی برای آنها در نظر گرفته شده است؟ می‌گوید: بعد از اینکه با کسب مقام پنجی از رقابت‌های پارالمپیک بازگشتیم هنوز هیچ خبری مبنی برا اهدای پاداش به ما نرسیده است. برای ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه ملی پوشان باید آنها را تشویق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز