خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با ایلنا:

مولایی انتقاد‌های بی‌اساسی مطرح می‌کند/ماجرای بهداد سلیمی در حال پیگیری است

عباسپور می‌گوید: اولین کسانی که بالای سر مولایی برای پیگیری مراحل درمانش حاضر شدند مسئولان فدراسیون بودند، در صورتی که این پیگیری‌ها جزو وظایف فدراسیون محسوب نمی‌شود.

رضا عباسپور، سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص علت تعلیق بهادر مولایی، وزنه‌بردار تیم ملی وزنه‌برداری به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به وضعیت بهادر مولایی، کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری یک بار به صورت شفاهی و یک بار به صورت کتبی از او خواست تا نماینده یا وکیل خود را برای جوابگویی به پاره‌ای از سوالات به فدراسیون معرفی کند اما او از این کار سرباز زد و همچنان به انتقادهای بی‌اساس خود از فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد. باتوجه به اینکه نه خود مولایی و نه وکیل یا نماینده او در جلسه کمیته انضباطی شرکت نکردند فدراسیون وزنه‌برداری او را تعلیق کرد.

او ادامه می‌دهد: ما از اتفاقی که برای مولایی پیش آمد متاسفیم و بعد از آن اتفاق اولین کسانی که بالای سر او برای پیگیری مراحل درمانش حاضر شدند مسئولان فدراسیون بودند در صورتی که این پیگیری‌ها جزو وظایف فدراسیون محسوب نمی‌شود زیرا حادثه‌ای که برای مولایی رخ داد بیرون از اردوی تیم ملی بود.

عباسپور در خصوص آخرین پیگیری‌های فدراسیون وزنه‌برداری در مورد مسائل پیش آمده برای بهداد سلیمی در المپیک ریو خاطرنشان می‌کند: کمیته حقوقی فدراسیون وزنه‌برداری ایران در حال پیگیری و نامه‌نگاری در خصوص ناداوری در حق بهداد سلیمی است. در مسابقات  پیش رو جام جهانی نوجوانان با تشکیل جلسه‌ای، به شکایت فدراسیون وزنه‌برداری ایران رسیدگی خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۴۴۶۵