خبرگزاری کار ایران

جاوید:‌ با وجدان راحت می‌خوابم/ تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم

عضو تیم ملی فوتسال پس از دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: این شکست باعث شد تا متحدتر از قبل آماده شویم و در دیدار رده‌بندی پرقدرت ظاهر شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی جاوید، عضو تیم ملی فوتسال گفت: قبل از بازی ملی پوشان با یکدیگر صحبت کردند و قرار شد طوری به رقابت با حریف قدر خود بپردازیم که بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. ما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم و همه در رختکن یکدیگر را در آغوش گرفته و هم قسم شدیم که بتوانیم بهترین بازی را به اجرا بگذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: اکنون دیگر در فینال جام جهانی کلمبیا حضور نداریم اما در رده بندی مقام سوم را به دست می آوریم تا دل مردم عزیز ایران را خوشحال کنیم.

عضو تیم ملی فوتسال  در پاسخ به این سوال که آیا این باخت در نیمه نهایی جام جهانی کلمبیا، تلخ ترین باخت زندگی ورزشی شما است، گفت: قطعا اینطور است.

جاوید در ادامه درباره اینکه احساس می کنید روسیه بهتر بود؟  افزود: قبل از بازی اعتقاد داشتم بازی 50 بر 50 است. لحظات کمی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و باید دنبال نکات ضعف و قوت تیم خود باشیم تا در رده بندی آن را جبران کنیم. در طول بازی سعی کردیم و برتر میدان بودیم اما پیروزی اتفاق نیفتاد. این پیروزی را به روسیه تبریک می گویم.

 وی در پاسخ به این سوال که 5 دقیقه آخر بازی، شما با بازیکنان صحبت می کردید. چه نکاتی را می‌گفتید، در ادامه بیان کرد: قرار بود پاورپلی کنیم. مرتبا با کادر فنی و بازیکنان برنامه هایی که در بازی باید به مرحله اجرا می گذاشتیم را مرور می کردیم. تیم ما در مرحله حساس نیمه نهایی قرار داشت و نباید اشتباهی می کردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره این سوال که سرمربی تیم پیشانی شما را بوسید، آیا این رفتار از رضایت وی نشات گرفت یا به فرهنگ و احساسات کشورتان باز می گردد،گفت: رابطه عاطفی بالایی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.بله این امر به نشانه تشکر بود و در فرهنگ کشورمان همیشه برای قدردانی و رضایت این رفتار پسندیده رخ می دهد.

جاوید ادامه داد: با این باخت پشت هم هستیم و با این شکست متحد تر شده ایم تا در رده بندی سوم شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این که در لحظات آخر استرس و هیجان بالایی داشتید و این که الان آرام هستید، خاطرنشان کرد: این خاصیت بازی است. در شرایط حساس و پر استرسی قرار داشتیم. نزدیک بود که به مرحله فینال صعود کنیم اما  این اتفاق رخ نداد. بله اکنون آرام هستم و تمام تمرکزم را برای بازی رده بندی خواهم گذاشت.

عضو تیم ملی فوتسال  درباره این که با این شکست امشب راحت می خوابد،  تصریح کرد: بله با وجدان  راحت می خوابم. من و هم تیمی هایم تمام تلاشمان را به کار گرفتیم.

جاوید در پایان درباره دو درسی که از این تورنمنت گرفته است، اضافه کرد: در شکست پشت هم باشیم و اینکه فوتسال دنیا روز به روز در حال پیشرفت است و برای این که از این قافله عقب نمانیم باید تلاش کنیم تا موفق باشیم.

 

کد خبر : ۴۱۴۷۶۹