خبرگزاری کار ایران

دایی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

سرمربی نفت تهران می گوید تیمش حریف گمنام حذفی خود را دست کم نمی گیرد. او هم‌چنین با اشاره به تعطیلات لیگ گفت که این تعطیلات به ضرر ماست.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مهرگان دره شهر در چارچوب جام حذفی گفت: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد و می‌خواهیم با قدرت در این جام شرکت کنیم و فینالیست شویم. من از حریف‌مان اطلاعات دقیقی ندارم ولی برای ما محترم هستند. مطمئنا این تیم دست و پا بسته نیست و می‌آید تا نمایش خوبی داشته باشد. من فکر می کنم بازی سختی داریم و امیدوارم که بتوانیم از این مرحله رد شویم. ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و همه تیم ها برای ما محترم هستند و با قدرت در این بازی به میدان می رویم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه تیم های لیگ برتری با تیم های لیگ دویی روبه رو می شوند چیست، گفت: این تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با همه توان می آیند تا چیزی را به دست بیاورند. بازیکنان این تیم ها می خواهند خود را نشان بدهند و این خطرناک است. ما خوب تمرین کرده ایم و این بازی برای ما خیلی مهم است.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ برای تیمش مشکل ساز است یا نه، گفت: مطمئنا این تعطیلی به ضرر تیم ماست. ما از سه بازی 7 امتیاز گرفتیم و اگر یک ذره داوری در بازی با پیکان دقت می کرد و پنالتی ما را می گرفت سه امتیاز را می گرفتیم. ما سعی می کنیم با این شرایط خود را تطبیق دهیم و تلاش می کنیم خود را برای بازی بعدی آماده کنیم. من با این حرف موافق نیستم که ما نتایج فوق العاده گرفتیم. ما متوسط به بالا بوده ایم. بازیکنانم خیلی زحمت کشیده اند و پتانسیل تیم ما از این بالاتر است و می‌توانیم بهتر از این باشیم. ما از روز اول خوب کار کرده ایم و فکر می کنم بتوانیم بهتر از این هم شویم.

او در ادامه یادی از نوروزی کرد و گفت: جا دارد یادی از آقای نوروزی کنم که فردا سالگرد درگذشت اوست که یکی از اسطوره های ماست. امیدوارم امثال او را بیشتر داشته باشیم چون به لحاظ اخلاقی او از بهترین ها بود.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند روند خوبش را ادامه دهد گفت: ما خود را به آن بالایی سپرده ایم. خود ما خیلی تلاش می کنیم و بهتر از این هم می‌توانیم باشیم. خود من انتظار دارم که روز به روز بهتر شویم. با توجه به تمرینات و پتانسیلی که داریم، مطمئنم اگر مشکل خاصی رخ ندهد و روند خود را طی کنیم، آخر فصل جایگاه خیلی خوبی خواهیم داشت.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که وضعیت جذب دروازه بان خارجی مدنظر تیمش به کجا رسید، گفت: من معتقدم اگر یک خارجی می گیریم، باید شرایطش بهتر از داخلی‌ها باشد. متاسفانه ما دو گلر خارجی را امتحان کردیم ولی گلر دوم ما هم از این دو خارجی ها بهتر بود. ان‌شاءالله برای فراهانی مشکلی پیش نمی آید و ما گلر دوم خوبی هم داریم و فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم. با تمریناتی که غلامپور انجام می دهد این دو خیلی خوب هستند و ما تلاش می کنیم کسی را بیاوریم که بدرد ما بخورد.

 

کد خبر : ۴۱۴۹۰۰