خبرگزاری کار ایران

اظهارت پیشکسوت رستوف در خصوص سردار آزمون

هافبک سابق روستوف روسیه مهاجم ملی‌پوش کشورمان را بهتر از ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید دانست و برای او آینده‌ای درخشان متصور شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال روستوف شب گذشته در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف تیم پی‌.اس وی آیندهوون هلند رفت و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این بازی سردار آزمون ستاره ایرانی روستوف با ضربه سر بسیار زییا پاس گلی را برای هم تیمی‌اش مهیا کرد.

میخائیل اوسین، هافبک سابق تیم فوتبال روستوف در مصاحبه اختصاصی با سایت ورزش روسیه در این بازی و وضعیت روستوف صحبت‌هایی انجام داد که در گوشه‌ای از آن به تمجید و تعریف از آزمون پرداخت. او این ستاره ایرانی را بهتر از گریژمان ستاره فرانسوی اتلتیکو عنوان کرد.

مصاحبه پیشکسوت روستوف به شرح زیر است:

* به نظر شما چرا آزمون به جای موسی دومبیا بازی کرد؟

اینکه آزمون چرا بازی کرد این گفته سختی است. او پدیده است و یکی از بهترین استعدادهای فوتبالی است. او ضربات سر بی‌نظیری را می‌زند. پرش‌های او مانند تیری است که از کمان رها می‌شود.

* با توجه به اینکه شما آزمون را به گریژمان رهبر اتلتیکو مادرید تشبیه کردید، آیا بعد از این تساوی مقابل آیندهوون نظرتان عوض نشده است؟

من به حرفایی که زدم مطمئنم. چطور آزمون از گریژمان بدتر باشد؟ او هنوز 21 ساله دارد و جوان است. در باشگاه روبین کازان می‌خواستند جلوی پیشرفت او را بگیرند و او با آمدن به روستوف توانایی های خود را ثابت کرد.

* اما مقایسه آزمون با گریژمان به نوعی اغراق نیست؟

اصلا این طور نیست. اگر آزمون فصل پیش رو به همراه روستوف به بهترین شکل بازی کند مطمئنم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی او به یکی از لیگ‌های سطح بالا اروپا خواهد رفت. بسیار خوش بین هستم که این اتفاق بیفتد زیرا او با هم سن و سال‌های خود در روسیه متفاوت است.

 

کد خبر : ۴۱۵۰۹۵