خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: در فوتسال یک تیم برنده است نه یک نفر

ناظم الشریعه در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس تی وی گفت: برای کسب مدال برنز جام جهانی، همه یکدل و متحد هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس تی وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره حضور در شهر کالی و تجربه‌ای که در شهر‌‌های بوکارامانگا و مدجین کسب کردید، گفت: تمامی شهر‌ها زیبا بوده و مردم مهماندوستی هستند. امیدوارم شهر کالی برای ما خوش یمن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که کادر فنی چه تدابیری اندیشیده تا در تایلند که عنوان چهارم را به دست آورده اید، رتبه بهتری کسب کنید،  گفت: ما بعد از 24 سال در جام جهانی، اکنون بین برترین‌های جهان قرار گرفته ایم. تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا هنرنمایی مان را کامل کنیم و اولین مدال جام جهانی را به دست آوریم. همه ما یک دل هستیم تا با حمایت مردم عزیز ایران به این مهم برسیم.

سرمربی تیم ملی درباره بازی با پرتغال و حضور ریکاردینیو، بازیکن این تیم در ادامه بیان کرد: تیم پرتغال بازیکنان خوبی دارد. ما همیشه در فوتسال می‌گویم یک تیم برنده است نه یک نفر. ریکاردینیو بازیکن برزگی است اما نباید فراموش کنید که ایران نیز تیم بزرگی است.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که نظرتان  درباره حضور در کلمبیا و اینکه چه تجربه ای کسب کرده‌اید، در ادامه بیان کرد:  برای اولین بار در کلمبیا حضور داشتیم. جالب و دیدنی بود و با فرهنگ آن‌ها را آشنا شدیم. در آمریکای جنوبی که فوتسال در آن معتبر است، فوتسال خوبی بازی کردیم. مردم کلمبیا در هر سه شهر که حضور داشتیم ما را مرتبا تشویق کرده و این امر نشان می‌دهد که فوتسال ما به فوتسال آمریکای جنوبی بسیار نزدیک است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه کلمبیا در خصوص میزان آمادگی تیم قبل از بازی با پرتغال گفت: شرایط و فشار مسابقات سخت بود و بازیکنانمان خسته هستند اما ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی را در این بازی در اختیار ندارید گفت: قدرت بهادری که در بازی اول برابر اسپانیا مصدوم شد و محمد کشاورز-کاپیتان تیم ملی فوتسال که به دلیل مصدومیت در بازی با روسیه از دست دادیم را در اختیار نداریم.

وی در پایان درباره حضور در این تورنمنت بزرگ و اینکه تا چه حدی برای تیم ایران حائز اهمیت است، گفت: شرکت در این مسابقات فوق العاده بود. ما دوست داریم فوتسال ایران را به همه نشان دهیم. 11 دوره قهرمان آسیا شدیم و این امر نشان می‌دهد که در جهان می‌توان حرفی برای گفتن داشت. از لحاظ امکاتاتی ضعیف هستیم و  با نگاه ویژه حمایتی کشورمان در عرصه‌های جهانی و آسیایی می‌توانیم موفق باشیم.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۳۲