خبرگزاری کار ایران

تقدیر فدراسیون فوتبال از ۱۳ سال تلاش کشاورز در تیم ملی فوتسال

فدراسیون فوتبال با تقدیر از تلاش‌های ملی و موثر محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال، از وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از اعلام خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال در پیامی از ۱۳ سال تلاش و خدمت وی به تیم ملی فوتسال، تشکر و قدردانی کرد و دوران حضور او در تیم ملی را از جمله روزهای پرشکوه فوتسال ایران دانست.

در بخشی از پیام فدراسیون فوتبال آمده است: خبر خداحافظی محمد کشاورز، کاپیتان بااخلاق و ارزنده تیم ملی فوتسال کشورمان، برای هواداران و دوستداران ورزش فوتسال خوشایند نیست، اما مردم عزیز ایران هرگز محمد کشاورز را برای روزهایی که به همراه تیم ملی کشورمان برای شادی، افتخار و سربلندی ایران تلاش کرده است فراموش نمی‌کنند.

بازیکنی که در دوران حضورش در تیم ملی روزهایی طلایی و درخشان را برای فوتسال ملی ایران رقم زد و قطعاً نام او با حضور در چهار دوره از مسابقات جام جهانی و شش دوره بازی های جام ملت‌های آسیا، دو دوره بازی‌های المپیک آسیایی سالنی، سه دوره مسابقات گرند پری برزیل و همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در سال ۲۰۰۱ و دو بار حضور در جمع ۱۰ بازیکن برتر جهان به نیکی باقی خواهد ماند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات محمد کشاورز در مدت زمان حضورش در این تیم، برای وی در ادامه فعالیتش در فوتسال کشور آرزوی موفقیت، سربلند و سلامت را از ایزد منان مسئلت دارد.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۴۶