خبرگزاری کار ایران

فولاد یاسوج بسیار جنگنده بازی کرد

سینا عشوری: به تیم قشقایی افتخار کردم

سینا عشوری گفت: تیم قشقایی با بازی شجاعانه خود باعث خوشحالی تمام ترک‌های قشقایی شد.

سینا عشوری، هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد تیمش در جام حذفی گفت: تعطیلات لیگ روی تیم‌ها و بازی‌شان خیلی تاثیر دارد. وقتی روبروی فولاد یاسوج قرار گرفتیم، انتظار این بازی را از آنها داشتیم. جام حذفی، جام شگفتی‌ها است. همانطور که در شیراز و خوزستان دو تیم لیگ برتری قوی مقابل حریفان گمنام خود حذف شدند. در این بازی هم برای ما مهم این بود که به مرحله بعد صعود کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: صعود دشواری بود. باید به تیم جوان فولاد یاسوج که با سختی و مشکل به تبریز آمده بودند و بازی بسیار خوب و با کیفیتی ارائه کردند، خسته نباشید بگویم.

هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در خصوصی آخرین مطلبی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی در خصوص برد تیم قشقایی مقابل پرسپولیس منتشر کرد، گفت: من اصالتا ترک قشقایی هستم. از اینکه دیدم ترک‌های قشقایی باشجاعت و اتحاد وصف نشدنی، تیم قوی پرسپولیس را شکست دادند، بسیار خوشحال شدم. تلاش و همت این تیم ستودنی بود. کاپیتان باتجربه و تلاشگر این تیم، در کنار بازیکنان گمنام و جوان قشقایی بازی بسیار قابل قبولی به نمایش گذاشتند و این برای من که قشقایی بودم و تمام ترک‌های قشقایی شیرین و بیاد ماندنی بود.

عشوری در خصوص بازی با سایپا در لیگ برتر نیز گفت: تیم سایپا بسیار تیم سختکوش و باتجربه‌ای است. امتیاز گرفتن از این تیم سخت بوده و از آنجایی که بسیار دونده و سختکوش هستند به سختی می‌توان از این تیم امتیاز گرفت. اما ما برای باقی ماندن در صدر جدول محکوم به شکست هستیم و باید این روند بسیار خوب خود را طی کنیم. 

 

کد خبر : ۴۱۵۴۵۸