خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایلنا:

قشقایی شایسته پیروزی بود/ روند رو به رشد پرسپولیس ادامه می‌یابد

کارشناس فوتبال ایران معتقد است این برد در روند کلی پرسپولیس تاثیری ندارد و این تیم به روند رو به رشد خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص بازی پرسپولیس با قشقایی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور نداشتن بازیکنان ملی پوش در جام حذفی، این نتیجه قابل پیش‌بینی بود.

وی افزود: پرسپولیس در این بازی کاملا بی‌‌برنامه بود و مسابقه را خیلی بد شروع کرد. در طرف مقابل نیز قشقایی با بازی خوبی که ارائه داد شایسته پیروزی بود. متاسفانه در کشور ما بعد از اینکه تیمی از دسته‌های پایین‌تر مقابل تیم لیگ برتری موفق به کسب پیروزی می‌شود، فقط به عملکرد بد تیم لیگ‌ برتری پرداخته می‌شود و شایستگی‌های تیم ضعیف‌تر دیده نمی‌شود. من از رسانه‌ها تقاضا دارم برد تیم قشقایی را کمرنگ نکنند.

این کارشناس فوتبال در ادامه با بیان اینکه عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس بد بود، تصریح کرد: بازیکنان خارجی که در این بازی جایگزین بازیکنان اصلی شده بودند عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند. به طور مثال دروازه‌بان پرسپولیس در ضربات پنالتی بسیار بد عمل کرد.

ذوالفقارنسب در پایان کسب این نتیجه توسط پرسپولیس را کاملا اتفاقی عنوان کرد و گفت: بیشتر بازیکنان پرسپولیس در پست اختصاصی خود بازی نمی‌کردند و این علت اصلی بازی‌ ضعیف آنها بود. من فکر می کنم با اضافه شدن بازیکنان اصلی، پرسپولیس به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

 

کد خبر : ۴۱۵۵۹۹