خبرگزاری کار ایران

تاج: در تلاش هستیم زمان بازی ایران و کره‌جنوبی را تغییر دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دنیال تغییر زمان بازی با تیم ملی کره‌جنوبی هستیم و آخرین امید ما صحبت با آن‌ها برای تغییر روز بازی است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در گفت‌و‌گویی درباره شرایط تیم ملی نوجوانان گفت: فضای تیم ملی نوجوانان بسیار مناسب است و آن‌ها آماده پیروزی مقابل عراق هستند. به نظرم عراق و کره‌شمالی در 3 پست بازیکنان صغر سن دارند که البته به بازیکنان نوجوان کشورمان گفته‌ایم روی این موضوع تمرکز نکنند و فقط برای پیروزی به میدان بروند.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان یک تیم ملی واقعی است و همه بازیکنان از سایر نقاط کشور در این تیم حضور دارند. این تیم یک تیم فراگیر و عمومی است. قطعا راه حل رسیدن به موفقیت در تیم ملی بزرگسالان موفقیت در رده‌های نوجوانان و جوانان است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال برای دیدار با ازبکستان عنوان کرد: اوضاع تیم ملی خوب است، دیروز هم با کی‌روش صحبتی داشتیم و درباره شرایط تیم ملی مطالبی را مطرح کردیم. تیم ملی با پرواز اختصاصی چارتر به ازبکستان می‌رود و بلافاصله پس از بازی با پرواز چارتر دیگری به ایران بازخواهد گشت. یکی از خطوط هواپیمایی به ما 90 درصد تخفیف داده‌است و تقریبا رایگان به ازبکستان می‌رویم و برمی‌گردیم.  خدا را شکر با این شرایط کمتر از 3 ساعت به ازبکستان خواهیم رفت و پس از آن به ایران بازخواهیم گشت.

تاج درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی در روز تاسوعا و اینکه آیا تغییراتی در زمان بازی رخ خواهد داد یا که خیر؟ گفت: اساس فکر ایران این بود که این بازی نباید در تاسوعا برگزار شود و در این باره جلسه‌های مختلفی را برگزار کردیم، هنوز هم در تلاش هستیم تا زمان بازی را تغییر دهیم. در این رابطه به دنبال صحبت با مسئولان کره ای هستیم. به ما گفتند اگر کره‌ای‌ها موافقت می‌کنند این احتمال وجود دارد تا زمان بازی تغییر کند.

وی ادامه داد: به هر حال تمام تلاش خود را می‌کنیم. اگر هم در این روز بازی برگزار شد آن روز، روز حسینی است و در آن روز باید عزاداری کنیم و باید ورزشگاه یکدست سیاه‌پوش شود. هماهنگی‌های لازم را برای حضور دسته‌های عزاداری در ورزشگاه هم انجام خواهیم داد. ما شیعه هستیم و تماشاگران هم بچه شیعه هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ساعت بازی را از ساعت 20 به ساعت 18 رساندیم و به دنبال رساندن بازی به ساعت 16 هم هستیم. قرار است فردا در این باره صحبت کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۵۶۶۳