خبرگزاری کار ایران

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرکت همه اعضای تیم ملی در اردوها الزامی است/ جوانگرایی را در دستور کار قرار داده‌ایم

سرمربی تیم ملی می‌گوید: شرکت همه قهرمانان و اعضای تیم ملی در تمرینات الزامی خواهد بود. در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون و شورای فنی برگزار کردیم این موضوع را به‌عنوان خط قرمز تیم ملی مطرح کردیم.

سجاد انوشیرونی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در خصوص برنامه‌های آینده خود برای تمرینات تیم ملی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: از اول آذر ماه دور جدید اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد. دور جدید تمرینات تیم ملی بعد از المپیک با حضور وزنه‌برداران جوان و امید برگزار می‌شود و در ادامه نفراتی که رکوردهای قابل توجهی را به ثبت برسانند در اردوها با نفرات اصلی تیم ملی تمرین خواهد کرد. تیم ملی وزنه‌بردای برای آمادگی جهت شرکت در بازی‌های آسیایی و جهانی با ادغام نفرات جدید و با تجربه تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

او ادامه می‌دهد: ورزش وزنه‌برداری در جهان وارد فاز جدید شده است و در همین راستا ما باید با به‌کارگیری مکمل‌های جدید و استاندارد، وزنه‌برداران را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم. نباید فراموش کنیم که بحث دوپینگ برای فدراسیون وزنه‌برداری بسیار مهم است. در سال‌های اخیر سعی شده تا تیم پاکی را به رقابت‌ها اعزام کنیم و در این خصوص به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم. این بدان معنا است که در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ما به دنبال حذف تمرینات سنتی هستیم و رفته رفته تمریناتی را در راس کار قرار خواهیم داد که کاملا علمی و پیشرفته باشد.

سرمربی تیم ملی به انظباط وزنه‌برداران در تمرینات تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: شرکت همه قهرمانان و اعضای تیم ملی در تمرینات الزامی خواهد بود. در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون و شورای فنی برگزار کردیم این موضوع را به‌عنوان خط قرمز تیم ملی مطرح کردیم. پس از این هر کسی که بخواهد در تمرینات تیم ملی شرکت نکند با او برخورد خواهیم کرد. قبل از رقابت‌های المپیک منافع ملی را در نظر گرفتیم ولی بعد از این بر یکدست بودن و یکدل بودن تیم ملی تاکید خواهیم کرد.

انوشیروانی به امکاناتی که فدراسیون وزنه‌برداری در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد می‌گوید: تا کنون هر امکاناتی که خواستیم فدراسیون وزنه‌برداری در اختیار ما قرار داده است و شورای فنی هم به صورت کامل از کادر فنی حمایت می‌کند. این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت تا اینکه تیم ملی وزنه‌برداری بتواند نتایج المپیک ریو را در دیگر رقابت‌ها تکرار کند.

 

 

کد خبر : ۴۱۵۸۶۶