خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با ایلنا:

تلاش می‌کنیم تا لیگ در زمان مقرر برگزار شود/اساسنامه فدراسیون هندبال هیچ مشکلی ندارد

می‌آبادی می‌گوید: اساسنامه فدراسیون هندبال از نظر فدراسیون جهانی هندبال هیچگاه مشکلی نداشته است و فدراسیون هندبال از این مشکلات به‌دور است.

فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون هندبال در خصوص آخرین وضعیت لیگ هندبال به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در حال حاضر تعدادی از تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند ولی هنوز اسامی بازیکنان خود را به ما نداده‌اند. در ابتدای هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا برای برگزاری لیگ در تاریخ مقرر برنامه‌ریزی کنیم. فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا رقابت‌های لیگ را در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

او ادامه می‌دهد: حضور شش تیم در مسابقات لیگ قطعی است. دو، سه تیم هم هنوز آخرین وضعیت خود را به ما گزارش نداده‌اند که باید طبق زمان قانونی به ما اطلاع دهند. در این بین درخواست‌هایی از چند تیم برای شرکت در لیگ داریم که ابتدا باید وضعیت مالی آنها را بررسی کنیم تا اینکه اطمینان پیدا کنیم که آنها می‌توانند پاسخگوی مطالبات بازیکنان و کادر فنی باشند.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد آخرین اخبار در مورد انتخابات فدراسیون هندبال خاطرنشان می‌کند: سرپرست فدراسیون و وزارت ورزش در حال مذاکرات برای مشخص کردن تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هستند ولی هنوز تاریخی مشخص نشده است. فدراسیون هندبال آمادگی برگزاری انتخابات را دارد.

می‌آبادی به اساسنامه فدراسیون هندبال اشاره می‌کند و می‌گوید: اساسنامه فدراسیون هندبال از نظر فدراسیون جهانی هندبال هیچگاه مشکلی نداشته است و فدراسیون هندبال از این مشکلات به‌دور است. همواره انتخابات فدراسیون هندبال به خوبی و در سلامت کامل برگزار شده است و تاکنون شائبه‌ای در این خصوص به وجود نیامده است.

کد خبر : ۴۱۶۱۶۸