خبرگزاری کار ایران

افتخاری: فکر نمی‌کنم پیشنهاد منصوریان از انگلیس درست باشد/ بازیکنان فوتسال برای پاداش بازی نکرده و دنبال این مسئله هم نبودند

مدیرعامل استقلال در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال شایعه پیشنهاد منصوریان از تیم‌های انگلیسی را تبلیغاتی دانست.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری پس از بازگشت از کلمبیا و کسب مقام سومی جام جهانی 2016،در جمع خبرنگاران گفت: من نیز به نوبه خود این موفقیت با ارزش را به ملت شریف ایران تبریگ می‌گویم. بچه‌ها همه تلاششان را کردند و من از نزدیک شاهد تلاش‌های آنها بودم. ما از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم که چهارم شویم، اما از برنامه‌ریزی‌مان یک پله بالاتر ایستادیم.

وی افزود: برای حفظ این مقام ارزشمند باید بیشتر برنامه‌ریزی کنیم. ما توانایی‌ها و استعدادهای زیادی داریم. من این مسئله را دیدم و در چند روز اخیر مسئولان به خوبی از فوتسال حمایت کردند. ما چند سال منتظر این حمایت‌ها بودیم و اکنون این اتفاق رخ داده است.

رئیس پیشین کمیته فوتسال در خصوص اینکه در مسابقات جام جهانی حامل پاداش‌های بازیکنان تیم ملی بود و گویا بازیکنان ملی‌پوش هم از میزان کم پاداش‌ها ناراحتی داشتند، اظهار داشت: خیر، آنها ناراحت نشدند، اتفاقاً خوشحال هم شدند. البته بازیکنان فوتسال برای پاداش بازی نکرده و دنبال این مسئله هم نبودند. من هم دنبال پاداش آنها هستم و پاداش اصلی را در تهران خواهیم داد. آن پاداش در آنجا داده شد که بازیکنان بتوانند سوغاتی بخرند.

افتخاری درباره لباس‌های تیم ملی که بازیکنان با نخ و سوزن آنها را دوخته و دوباره می‌پوشیدند، گفت: این مسائل گذشت. کمبودهایی بود و من هم تأیید می‌کنم، اما پرداختن به این مسائل کمکی به فوتسال نمی‌کند. ما باید برای آینده بهتر برنامه‌ریزی کنیم. شرایط فدراسیون، دولت و شرایط اقتصادی کشور طوری بود که ما پیش‌بینی این مشکلات را هم می‌کردیم. ما به همین شکل سوم جهان شدیم و اگر شرایط‌مان بهتر بود، مطمئناً نتایج بهتری هم کسب می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اختلافاتی که در ارتباط با این باشگاه بین بهرام افشارزاده، مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان و محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به وجود آمده است، گفت: شاید این مسائل و اختلافات به چند ماه گذشته بازگردد. من در این خصوص بیانیه‌ای دادم و اجازه بدهید که دیگر درباره این مسائل صحبت نکنم.

وی در واکنش به این مسئله که در غیاب او اتفاقاتی هم حول این تیم رخ داد که یکی از آن مسائل پیشنهاد عجیب علیرضا منصوریان از فوتبال انگلیس بوده است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این اخبار درست باشد و اگر چیزی بود، منصوریان با من در میان می‌گذاشت. ما این مسائل را بررسی خواهیم کرد و به زودی پاسخ می‌دهیم.

افتخاری در خصوص اینکه مدیر برنامه‌های منصوریان اعلام کرده این پیشنهاد رسمی است و حتی امکان دارد این مربی در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شده و راهی انگلیس شود، گفت: از نظر ما این مسئله رسمی نیست و زمانی رسمی می‌شود که ایمیل آن به باشگاه هم بیاید و منصوریان برای مذاکره راهی باشگاه شود. به نظرم حتی اگر پیشنهادی رسمی باشد، منصوریان هم چنین کاری نمی‌کند و به خاطر هواداران در استقلال می‌ماند. شاید این کار نوعی تبلیغات باشد و منصوریان برای روحیه دادن به بازیکنان این مسئله را مطرح کرده است.

 

کد خبر : ۴۱۶۴۹۹