خبرگزاری کار ایران

نقدی بر شیوه مدیریتی افتخاری؛

درباره یک "هوادار" که مدیر عامل استقلال است!

حکایت مردی که هوادار فوتسال است اما در استقلال مدیر عامل است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رفتارها و مصاحبه‌های سیدرضا افتخاری برای ما تداعی‌گر مدیریت از راه دور بهرام افشارزاده است؛ افشارزاده‌ای که اتهام دو شغله بودن و عدم تمرکز در مدیریت کردن استقلال را همیشه با خود همراه داشت که اتفاقا گفته‌ می‌شود به همین دلایل نیز از مدیریت استقلال برکنار شد.

پس از او سیدرضا افتخاری از مدیریت کمیته فوتسال کنار گذاشته شد و جانشین افشارزاده در استقلال شد. جانشینی که با همان محتوا و تنها با تغییر فرم،‌ به مدیریت پرداخته است!

افتخاری که در تمام این مدت کوتاه که از مدیریتش در استقلال می‌گذرد به یک چهره جنجالی بدل شده است. اگر مصاحبه‌های گاه‌وبی‌گاه و عجیبش را کنار بگذاریم،‌ اظهاراتش قبل و بعد از دربی را نادیده بگیریم و به مسائلی که بر سر پرسپولیسی بودن او شنیده می‌شود اعتنایی نکنیم باز هم آخرین اظهارات او پس از بازگشت همراه با کاروان فوتسال به کشور عجیب تر از همیشه به نظر می‌رسد!

افتخاری،‌ در حال حاضر به عنوان مدیر عامل استقلال در ورزش کشور مشغول به کار است اما با کاروان فوتسالیست‌های ما به کلمبیا می‌رود و عقیده دارد یک هوادار فوتسال است. هواداری که همراه با تیم به جام جهانی می‌رود! هواداری که مسئولیت پاداش دادن به بازیکنان تیم فوتسال بر عهده او است! هواداری که نفوذش از کفاشیان،‌ دبیر فعلی کمیته فوتسال نیز در این رشته ورزشی بیشتر است!‌

اما نکته وقتی جالب‌تر می‌شود که افتخاری پس از بازگشت و در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران دارد، از مسائل ریز کمیته فوتسال با خبر است و به مانند یک مدیر و دبیر و نه یک هوادار مسائل را می‌داند و توضیح می‌دهد اما وقتی از او در خصوص یک مساله عادی درباره باشگاهش سوال می‌شود، می‌گوید: "نمی‌دانم!"

سوالی که اگر از یک "هوادار" استقلال هم پرسیده می‌شد ممکن بود بتواند توضیح بهتری بدهد. مساله کسر قرارداد از بازیکنان یک تیم،‌ مساله بسیار مهمی است که می‌تواند برگ جدیدی در حاشیه‌های استقلال و پرسپولیس باشد اما مدیر عامل این باشگاه پر هوادار از مساله بی اطلاع است. باید ببینیم که آیا سیدرضا افتخاری که تحت عنوان یک شغله قرار دارد اما مشغله‌های زیادی دارد می‌تواند باری از دوش استقلال بردارد؟ آیا افتخاری هم قصد مدیریت از راه دور در استقلال با فرم "هواداری" از فوتسال را دارد؟

کد خبر : ۴۱۶۵۲۶