خبرگزاری کار ایران

معینی: ملی پوشان نوجوان با اقتدار به جام جهانی 2017 صعود کردند

سرپرست کمیته جوانان گفت: تیم ملی نوجوانان در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا خوش درخشید و با اقتدار به جام جهانی 2017 صعود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان در خصوص عملکرد ملی پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: نتایج کاملا راضی کننده بود و تمامی توقعات ما بر آورده شد. هدف ما حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و صعود به جام جهانی بود که این مهم با توانایی ، شایستگی و تلاش بازیکنان و کادر فنی رخ داد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی نوجوانان لیاقت و شایستگی این را داشت که به جام جهانی صعود کند. اکنون زمان آن است که با برنامه ریزی دقیق و ایجاد بستری مناسب شرایطی را برای کادر فنی و ملی پوشان فراهم کنیم که در جام جهانی موفق ظاهر شویم و از اعتبار آسیا دفاع کنیم.

وی ادامه داد: به زودی نشستی را در کمیته فنی و توسعه تشکیل و بررسی‌های لازم را درباره شرایط تیم ملی نوجوانان انجام خواهیم داد تا برنامه ریزی دقیقی برای حضوری موفق در عرصه جهانی داشته باشیم و آن‌را اجرا کنیم. چرا که جام جهانی جایگاه بالاتری نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا دارد .

سرپرست کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: ابتدا باید در کمپ‌های تمرینی آموزش پی در پی را برای بازیکنان در نظر بگیریم. چرا که چه‌ها نیاز دارند مرتبا آموزش ببینند و بدانند در شرایط مختلف چه عکس العملی داشته باشند. د رکنار مسئله آموزش باید بحث بازی‌های تدارکاتی را در نظر بگیریم. انجام دیدارهای دوستانه و تدارکاتی باعث می‌شود تا ملی‌پوشان تجربه کسب کنند و در نهایت کادر فنی با پی بردن نقاط ضعف و قوت شاگردان خود، برنامه ریزی جامع و دقیقی را برای رفع و تقویت آن به مرحله اجرا برسانند.

معینی در پایان در خصوص برنامه‌های تیم ملی جوانان و میزان آمادگی این تیم برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های تمرینی و بازی‌های تدارکاتی داخلی و خارجی برای این تیم انجام شده و اکنون ملی پوشان زیر نظر کادر فنی آخرین روزهای تمرینی خود را سپری می‌کنند تا در مسابقات فوق حضور داشته باشند. تیم ملی جوانان خیلی خوب است و به امید خدا حتما علاوه بر قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا به رقابت‌های جام جهانی صعود می‌کند. معتقدم تیم جوانان شایستگی و توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

 

کد خبر : ۴۱۶۵۶۳