خبرگزاری کار ایران

نشست هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شد

بررسی وضعیت دانشگاه، تیم پرسپولیس، درآمدزایی باشگاه و حرفه‌ای‌سازی

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد و مسائل گوناگون که در هفته‌های گذشته رخ داده بود، بحث و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست امروز(سه‌شنبه) هیئت مدیره با حضور 4 نفر از اعضا در محل باشگاه برگزار شد و در جریان آن مسائل گوناگون باشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم‌هایی نیز اخذ شد.

آخرین وضعیت دانشگاه پرسپولیس و چالش‌های پیش‌روی آن از جمله مواردی بود که درباره‌اش گفت‌وگو شد و اعضا راهکارهای برون رفت از آن را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست یوسف باقری‌، رئیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس‌، نیز حضور داشت و گزارشی از عملکرد این دانشگاه ارائه کرد.

ناکامی اخیر سرخپوشان در رقابت‌های جام حذفی فوتبال از دیگر موضوعات مورد بحث بود. جعفر کاشانی و علی اکبر طاهری با توجه به گفت‌وگوهایی که با برانکو داشتند نیز مطالب مورد نظر را مطرح کردند. هیئت مدیره با غیرمنتظره خواندن این نتیجه و تائید نظر سرمربی تیم مبنی بر اینکه سرخپوشان در غیاب ملی‌پوشان هم توانایی پیروزی در این دیدار را داشتند‌، آن‌چه روی داد را بر خلاف پیش‌بینی‌ها دانست و با بر حق شمردن انتقاد هواداران، بر جبران این نتیجه در بازی‌های پیش رو تاکید کرد.

اعضا همچنین با اشاره به اینکه نباید برخوردهای احساسی داشت و باید از بروز حواشی و تضعیف تیم جلوگیری کرد، خواهان آن شد که تیم با درایت کادر فنی و همت مضاعف بازیکنان در صدد جبران در بازی‌های لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا باشد.

هیئت مدیره با توجه به هزینه‌های انجام شده برای ایجاد شرایط مناسب در تیم، جلب رضایت هواداران و انتقال حس افتخار را خواسته اصلی خود از تیم خواند.

مسدود شدن حساب بانکی باشگاه در هفته‌های گذشته به جهت مشکلات برجای مانده از سال‌های قبل، اقدام‌های صورت گرفته برای رفع انسداد حساب، از جمله مواردی بود که گزارش آن در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت.

همچنین گزارشی هم از فعالیت‌های بخش‌های گوناگون باشگاه در زمینه حرفه‌ای‌سازی و ارسال مدارک برای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ارائه کرد.

با پایان این نشست، علی‌اکبر طاهری همراه محمد ترکاشوند و پندار خمارلو باشگاه را برای حضور در مجموعه شیرودی و بازی‌های پیشکسوتان ترک کردند.

 

 

کد خبر : ۴۱۶۷۸۶