خبرگزاری کار ایران

مناجاتی: ایران می‌تواند به راحتی کره‌جنوبی را شکست دهد

مربی اسبق تیم ملی ایران معتقد است با توجه به شرایط مناسب روحی و روانی بازیکنان تیم ملی، برد مقابل کره جنوبی دور از دسترس نیست.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی ایران مقابل ازبکستان گفت: فوتبال ایران مانند گذشته اختلاف زیادی با تیم‌های آسیایی ندارد. ازبکستان نیز با گذشته بسیار متفاوت است و هم‌اکنون یکی از تیم‌های خوب آسیا است.

وی افزود: فوتبال ازبکستان فیزیکی و درگیرانه است و تیم ما همیشه در مقابل این سبک از بازی، مشکل داشته است. اما خوشبختانه در بازی دو روز پیش شاگردان کی‌روش با یک بازی خوب و با برنامه ازبکستان را از پیش رو برداشتند.

مناجاتی در خصوص انتقاد به سبک بازی تیم ملی نیز گفت: تیمی که برنده از زمین بیرون می‌آید در داخل زمین فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشته است. این انتقادات را قبول ندارم و معتقدم تیم ایران با کسب نتایج لازم به جام جهانی صعود می‌کند.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران بازی با کره جنوبی را سخت‌ترین بازی ایران عنوان کرد و گفت: کره جنوبی با ارائه یک بازی سرعتی و تکنیکی هر حریفی را به زحمت می‌اندازد اما تیم ایران با توجه به شرایط میزبانی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد می‌تواند کره جنوبی را به راحتی شکست دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب بدنی و روحی بازیکنان تیم ملی و ترس از حضور در استادیوم آزادی، بازیکنان کره جنوبی بازنده از هواپیما پیاده می‌شوند و خود را از هم اکنون شکست خورده تلقی می‌کنند.

 

کد خبر : ۴۱۷۹۱۸